IIIIIIIIII foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter vinke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vinke

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2004
Tegen het einde van het opstarten wan windows XP krijg ik deze melding: "kan het bestand IItkIIIIIIIIIIII, dat in het register staat vermeld, niet laden of starten"
Nu kan ik de tekens die in de melding staan niet exact weergeven maar het ziet er uit als bovenstaande reeks met dien verstande dat de bovenkant van II dicht zijn zodat er uitziet als een serie staande rechthoekjes .
wie kan me vertellen wat dit betekent en wat er aan de hand is?

Laatst bewerkt:
Je hebt Fouten op je HD staan.
Haal Progje van HD fabicant opom dat te Contoleren / Repareren...

De files die die Fouten veroorzaken kan je dan misschien via Start/Uitvoeren er sfc /scannow in te typen herstellen,er zal om de cd worden gevraagd.

Je hebt vermoedelijk een programma verwijderd waarvan de bestanden nog in het register staan. Heeft niets met je harddisk temaken maar alleen met niet goed verwijderde software.

Bedankt voor de reactie zover. Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan ik heb eerst maar voor de zekerheid de bestanden in de prullenbak teruggezet , daarna heb ik ccleaner gedraaid en toen dat dat ook niet hielp heb ik het systeem teruggezet met systeemherstel
Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding en ik krijg ze in totaal vier keer elk.
Voegt dat nog iets toe?

Je hebt een programma verwijderd, waarvan nog bestanden in je register staan misschien weet je nog welk programma?

Ik heb bij het systeemherstel gezien dat daar spybot verwijderd was.
Deze heb ik net opnieuw geinstalleerd maar de foutmeldingen blijven komen.Net ccclaner nog maar eens gedraaid maar nog steeds geen veranderingen. Ik zoek alles af om erachter te komen of er ergens een programma niet goed draait ik draai autoruns om te kijken welk programma ein mijn opstartbestanden het zou kunnen zijn. Maar tot nu toe heb ik de oorzaak nog niet gevonden
autoruns geeft het volgende aan bij

HKCU\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\Load
??????????????? File not found: ??????????????? en nog een regel met ????
OOk bij
HKCU\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows\run
??????????????? File not found: ???????????????
Maar ook dit geeft me geen houvast
Ik kan ze wel uitzetten zodat ik de foutmeldingen niet meer krijg maar dan weet ik nog niet welk programma niet meer goed werkt .

Laatst bewerkt:
Die regels kan je in het Register opzoeken,en verwijderen.
Maak wel eerst Backup van register,zodat je het altijd kan terug plaatsen.

Programma werkt al niet meer dus je kunt ze gewoon verwijderen.
Maar ik zou vvor de zekerheid maar even een Hijackthislog plaatsen op antispywareoffensief.nl/ want het kan ook nog spyware zijn.

Laatst bewerkt:
Programma werkt al niet meer dus je kunt ze gewoon verwijderen.
Maar ik zou vvor de zekerheid maar even een Hijackthislog plaatsen op antispywareoffensief.nl/ want het kan ook nog spyware zijn.
Lees eerst de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

Lees dan het volgende bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij.

Aan de hand van dat log kan een deskundige je verder helpen.

Die regels kan je in het Register opzoeken,en verwijderen.
Maak wel eerst Backup van register,zodat je het altijd kan terug plaatsen.

Helaas kwam jebericht te laat voor me.http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/confused2.gif
:confused:
Ik zat in het register en dacht de meldingen gewoon te kunnen verwijderen
Hoe het ook kwam, wat er ook misging of wat ik dan ook fout heb gedaan het hele systeem werd onstabiel en ik kon het geheel niet meer opgestart krijgen. http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/devil.gif
:evil:
De opstart procedure begon maar stopte dan en begon opnieuw op te starten. Ik kon niet meer in veilige modus starten en niets werkte meer.

Ik dacht dat het dan maar meteen afgelopen moest zijn, het systeem heeft ruim 2 jaar zonder al teveel problemen gewerkt dus ik dacht ik veeg het schoon en formatteer de hele schijf en richt het geheel weer in als nieuw
Stom genoeg had ik me niet gerealiseerd dat de map gedeelde afbeeldingen ook op de C: partitie stond en daar had mijn vriendin de vakantie foto`s netjes op geordend. Dus alles weg. http://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/mad2.gif
:mad:

Bedankt allen voor jullie reacties, het probleem hier is opgelost maar ik heb nu een ander probleem. Ik denk dat ik me maar eens even aanmeld bij "hoe foto`s terug te halen van een geformatteerde C schijf.

Ja goede leer voor de volgende keer even je foto's op een cd branden voorkomt dit soort problemen.
Je kunt proberen om ze nog terug tehalen maar dan niets meer installeren misschien heb je dan nog geluk dat je aantal te voorschijn kunt toveren.
Kijk even op deze site

Ja, dat had ik ook bedacht . Achteraf is de wijsheid het grootst.
Bedankt voor de tip (de pc inspector draait momenteel.) Ik had het helpmij forum al weer afgezocht en daar de site gevonden, maar evenzozeer bedankt. :thumb:

geen kans!!!!??????

Heeft er nog iemand een suggestie ......of moet ik het maar vergeten dat ik mijn foto`s ooit nog aan het systeem kan onttrekken??????:confused:

En je hebt met Smart recovery geprobeert?

Ik heb file recovery geprobeerd omdat :
smart recovery is tegenwoordig het enige programma voor data herstelling voor Flash Card ™, Smart Media ™, SONY Memory Stick ™, IBM™ Micro Drive, Multimedia Card, Secure Digital Card en alle andere opslagmedia voor digitale camera's.

Dus heb ik:PC INSPECTOR™ File Recovery 4.x
geprobeerd dit is een programma, waarmee u data kunt herstellen. Het ondersteunt de bestandsystemen FAT 12/16/32 en NTFS.

Ik denk dat je dit bedoeld of je moet een ander programma op het oog hebben.

smart thing!

Het programma smart recovery van-pc inspector op de c Schijf losgelaten.
Het draait al 15 uur en heeft nu 80% van de 10 GB gescand . Er zijn al een paar foto`s opgedoken.!
Wordt vervolgd.

Resultaat

http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/nl/welcome.htm

Met dit Progje kun je heel veel *.JPG terug halen,Wel naar andere HD zetten natuurlijk .

Heeft mij ooit geholpen heel erg veel terug te kunnen halen

Snappie?

Ja wel hoor, nu "snappie" ik het, Ik had al bijna de moed opgegeven maar ik heb dit progje ruim 20 uur de schijf laten scannen en ik kreeg een enorme kick toen de eerste foto`s opdoken. Uiteindelijk heb ik ongeveer 60 % van mijn van mijn foto`s terug en dit is bijna 100% meer dan waar ik nog hoop op had zolangzamerhand. En dus ben ik blij, erg blij. :) :) :)
De volhouder wint blijkt maar weer.
IIedereen hardstikke bedankt voor alle tips en hulp. Ik heb weer het nodige geleerd en opgestoken en ik heb mijn vakantie foto`s voor een groot gedeelte terug . Het eerste wat ik nu ga doen is die onmiddellijk op cd branden en laten afdrukken.

Ik laat het item nog even openstaan voor als mensen hier nog op willen reageren en zal het dan afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan