iis 5.1 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielskrikken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Heey mensen, ik probeer een netwerk site op te zetten via iis.
deze website stond eerst op een windows vista iis, hier deed hij het perfecto.
nu probeer ik hem over te zetten naar een windows xp pro computer en nu maakt lijkt het of de site geen connectie meer maakt met de online database
alle mensen op het netwerk kunnen bij de site, het gaat hier om een asp.net in cpombinatie met c# site, maar op de een of andere manier verbind iis niet met mijn online mysql database(vermoed ik in ieder geval) hieronder de error, kan iemand me helpen?

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

ERROR [IM002] [Microsoft][ODBC-stuurprogrammabeheer] De naam van de gegevensbron is niet gevonden en er is geen standaardstuurprogramma opgegeven
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.Odbc.OdbcException: ERROR [IM002] [Microsoft][ODBC-stuurprogrammabeheer] De naam van de gegevensbron is niet gevonden en er is geen standaardstuurprogramma opgegeven

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan