IIS 7.5 Errors op localhost:80, maar werkt gewoon op localhost:41131

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Hoi,

Ik heb een Win 7 Pro pc met daarop IIS 7.5 staan,
daarop draait php 5.3 en mijn website.
Tot vandaag werkte alles prima, de website was te bereiken via het Wan adres wat geportforward is, via lan adres, lokaal op localhost en 127.0.0.1.

Maar nu werken de volgende adressen niet meer:
127.0.0.1
Wan
Localhost (deze gaat default naar poort 80)
Localhost:80
127.0.0.1:80
Lan adres
Op al deze adressen krijg ik een 400, daarna een 500 omdat het fout document niet kan worden geladen...........:evil:

Na wat random klikken dit gevonden:
Localhost:41131 laad gewoon probleemloos mijn website,
echter, dit is lokaal...
Wan, Lan en zelfs 127.0.0.1:41131 werken niet op deze poort of anderen...

Maar localhost:41131 wél...

Ik werk eigenlijk alleen met PHP en HTML, IIS is grafisch maar voor mij af en toe lijkt het chinees...
Maar ik denk dat er iets misgaat in het vinden van het default document,
dat hoort index.php / index.htm / index.html / default.html / default.htm te zijn, op deze volgorde.
Maar ondertussen staan er in de root van mijn site een aantal bestanden die elk een van de default namen hebben, kortom: de documenten zijn er...

Maar zodra er géén document is, werkt autoindex wel.

Maar ook andere PHP of HTML documenten geven fouten.

Vanaf Lan en Wan kan ik namelijk wél directorys zien waar geen index document in staat...
Maar zodra ik een PHP of HTML open....
Dan krijg ik een 400 melding waarna er vrolijk een 500 achteraan komt aangezien mijn 400 Tot 406 document een PHP is...

Weet iemand waarom dit gebeurt, dat ik alleen op localhost:41131 een normale website krijg, en dat op andere adressen wel directorys te zien zijn maar geen HTML of PHP pagina's kunnen worden geopent?

Met vriendelijke groet,

Radical Gamer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan