Iiyama PL2783H display issue

• Onderwerp starter Onderwerp starter shae
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

shae

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2024
heel oude monitor kan wel 10+ jaar oud zijn. tijdelijk omdat de kabel van mijn huidige ergens in een verhuisdoos zit dankzij iemand anders. er komt morgen al een andere kabel binnen maar vind dit toch wel jammer want had deze als 2e monitor willen gebruiken. kan deze monitor de prullenbak in? of is er een oplossing. zie foto voor issue. fijne horizontale lijntjes. de foto is een macro foto. of in elk geval sterk vergroot. met het blote oog lijkt dit op lijntjes.

foto van de streepjes.jpg

CRT.... miss. een museum interesse?
Een recycling winkel wil ze al niet eens meer.

En na die 5 minuten?
Drivers up-to-date?

Miss. heb je hier wat aan.

hahah! "En na die 5 minuten.." dat was een topic van deze site denk ik op google. gewoon als voorbeeld. Het gaat natuurlijk niet om de text. Het is geen CRT. In elk geval bedankt, ik ga even kijken en dan gaat hij weg. heeft iemand hier een pc museum?

Dit is een 27inch LCD alleen oud.. dus kan ook naar het museum

Resolutie moet zijn ingesteld op 1920 X 1080. beschikbare aansluitingen zijn; DVI-D, HDMI, VGA (D-Sub). Probeer dus ook een andere. De verversingsfrequentie moet zijn ingesteld op 60 Hz. Je hoort een driver en stuurprogramma voor jou grafische chipset of grafische kaart te installeren en dan zie je al deze instellingen. Bovendien vaak een assistent voor hulp bij afstelling van contrast en beeldlijnen. Er is nog een kans dat de grafische kaart los zit of dat de extra voeding stekker, die meestal op de grafische kaart zit, door de verhuizing is losgeschoten.

Erg bedankt maar heb al een nieuwe kabel. die overigens bij aansluiting op het beeld bleef zeuren geen hdmi kabel beschikbaar oid. we hadden nog een andere vandaag binnen met zo'n witte stekker met schroeven. die pakte de nieuwere monitor ook niet.. pas toen ik de pc opnieuw opstarte zag hij hem. we hadden natuurlijk wel de goede setting in het menu opgezocht voor de juiste stekker. Volgens mijn partner zou dat niet nodig moeten zijn om de pc te herstarten. maar ik heb weer een fatsoenlijk beeld! yay! thanks voor de hulp.

Dat zal dan geen HDMI zijn maar DVI.

66db00e1-d0ce-4c4d-acef-8f0f5485c16a.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan