Iiyama ProLite E2607WSV-B1

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Ik wil graag het volgende beeldscherm kopen: Iiyama ProLite E2607WSV-B1
Hij kost €250,- euro bij alternate.nl!

Heeft iemand ervaringen en/of opmerkingen en aanmerkingen over dit beeldscherm?
En is de prijs voor het beeldscherm goed of moet ik een andere 26 inch nemen?

Alvast bedankt!

Prolite E2607 WSV-B1

Ik heb de voorganger gekocht paar maanden terug. Ik zie op het eerste gezicht geen verschil met deze.

Fantastisch scherm vind ik. Mooie warme kleurweergave, en helder zat.
Mat scherm, dus geen spiegeling. Maakt verder een heel stevige en degelijke indruk.

Ik heb de voorganger gekocht paar maanden terug. Ik zie op het eerste gezicht geen verschil met deze.

Fantastisch scherm vind ik. Mooie warme kleurweergave, en helder zat.
Mat scherm, dus geen spiegeling. Maakt verder een heel stevige en degelijke indruk.

Oké bedankt,

Op de foto zie ik wel dat de rand glanst, is dat werkelijk zo? Want dat vind ik best wel mooi! :)

Wat vindt je van het formaat 26 inch? Groot - Normaal?
Waarvoor gebruik je het scherm?

Wat zijn de negatieve punten?

Alvast bedankt! :thumb:

De rand om het scherm glanst inderdaad (een beetje, het is ook weer geen spiegel ofzo). Qua uiterlijk vind ik hem ook erg mooi. Het ledje v/d power is paars/blauw, ook mooi.

Ben heel tevreden over de 26 inch. Ik ging direct van 17 inch (Ook Ijyama die ik jaren gehad heb en ook goed beviel) naar 26 breedbeeld en wist eigenlijk niet echt wat ik kon verwachten. De grootte was maar heel even wennen, ik vind 17 inch nu maar kleine priegelschermpjes :)
Ik gebruik hem voor gamen en internet/surfen. Je merkt wel dat je ogen wat meer moeten bewegen dan bij het kijken naar een klein scherm, en hij staat iets verder van me af op het bureau dan m'n 17 inch, maar vermoeiend wordt het zeker niet. Een 24 inch zal vast en zeker ook voldoen (tenzij je hem als tv wilt gebruiken ofzo) en is goedkoper, maar 26 is net een beetje extra wat ik wel leuk vond.

Verder positief; de stevigheid, en het menu is simpel te bedienen. Ook kun je met een knopje switchen tussen dvi, hdmi, en je vga aansluiting. Ik gebruik alleen de dvi, maar dit zou handig kunnen zijn als je bijv. 2 pc's erop zou willen aansluiten.

Negatief: Kan ik eigenlijk niet bedenken.

Laatst bewerkt:
De rand om het scherm glanst inderdaad (een beetje, het is ook weer geen spiegel ofzo). Qua uiterlijk vind ik hem ook erg mooi. Het ledje v/d power is paars/blauw, ook mooi.

Ben heel tevreden over de 26 inch. Ik ging direct van 17 inch (Ook Ijyama die ik jaren gehad heb en ook goed beviel) naar 26 breedbeeld en wist eigenlijk niet echt wat ik kon verwachten. De grootte was maar heel even wennen, ik vind 17 inch nu maar kleine priegelschermpjes :)
Ik gebruik hem voor gamen en internet/surfen. Je merkt wel dat je ogen wat meer moeten bewegen dan bij het kijken naar een klein scherm, en hij staat iets verder van me af op het bureau dan m'n 17 inch, maar vermoeiend wordt het zeker niet. Een 24 inch zal vast en zeker ook voldoen (tenzij je hem als tv wilt gebruiken ofzo) en is goedkoper, maar 26 is net een beetje extra wat ik wel leuk vond.

Verder positief; de stevigheid, en het menu is simpel te bedienen. Ook kun je met een knopje switchen tussen dvi, hdmi, en je vga aansluiting. Ik gebruik alleen de dvi, maar dit zou handig kunnen zijn als je bijv. 2 pc's erop zou willen aansluiten.

Negatief: Kan ik eigenlijk niet bedenken.

Oké, heel erg bedankt voor je reactie!
Wat vindt je van de helderheid? Is het beeldscherm erg helder?!
En de kleuren?

Greetz

Tja, helderheid en de kleuren vind ik beiden erg goed. Ik ben geen beeldscherm expert ofzo, maar heb niks te wensen over wat dit scherm betreft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan