iiyama

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsekie

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2002
Hallo,

Ik ben op zoek naar een bijgewerkt stuurprogje voor de iiyama vision master mf8617e.

Heb al op de site van iiyama gekeken maar daar staat de juiste monitor niet tussen.
Het probleem in het beeld is dat de resolutie niet veranderd kan worden, staat nu heel laag ingesteld. Alles is wel leesbaar maar met zeer grove pixels.

Als we de juiste stuurprogjes proberen te vinden dan geeft win 98se aan dat het beste stuurprogje is geinstalleerd.
Wie kan helpen?

groeten van,

Dat je resolutie niet veranderd kan worden heeft eerder te maken met de drivers van je videokaart

Geplaatst door marsekie

De zip file die ik dan vind bevat niet mf8617e.
kan ik ook gewoon een andere proberen, of werkt dat niet?

groeten van,
Laat Windows gewoon naar een driver in dat mapje met bestandjes zoeken, dan weet je snel of Windows het een goede driver vindt.

Geplaatst door m@rio
Dat je resolutie niet veranderd kan worden heeft eerder te maken met de drivers van je videokaart

Hoe weet ik of we de laatste versie van die drivers hebben?
Als we dat via de updatemogelijkheid doen dan geeft de compu aan dat hij de juiste bijgewerkte stuurprogjes gebruikt...

groeten,

Kijk bij de makers van je videokaart voor drivers.

ff voor de zekerheid: kun je de kleuren wel aanpassen? bijv naar 16bits?

Heet je videokaart nu soms Standaard VGA adapter of iets in die richting? Dan heb je dus niet de drivers voor je videokaart geïnstalleerd en die moet je downloaden bij de fabrikant van de kaart, meestal Nvidia of Ati. Kijk anders eens met het programma AIDA32 (www.aida32.hu) welke videokaart je hebt als je dat niet weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan