ijji gunz werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel560

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
ik heb een tijdje geleden gunz gespeeld van ijji
toen ik weer het wou gaan spelen werkte het niet meer
ik dacht zoals andere spellen ff weer opnieuw downloaden en installeren
maar dat werkte niet
wat er fout gaat is als volgt als ik ingelogt ben op de reactor en wil dan starten dan pakt hij niet ofzo want dan valt de hele pc uit eerst krijg ik 3 sec een wit scherm te zien en daarna word ie blauw

iemand een idee hoe ik weer gunz ijji kan spelen

als je een idee hebt zet please zo snel mogelijk een reactie

heel erg bedankt

mvg daniel,

In de tussentijd iets gedaan met de hardware van je pc?

Ik denk niet dat zo'n wit en blauw scherm wordt veroorzaakt door software.

Doen andere spellen het wel?

Misschien brakke voeding of kapotte videokaart..

Lucas

andere spellen van ijji doen het allemaal niet dacht zelf dat aan reactor lag
maar andere spellen doen het wel bijv flyff for fun
en niet egt veel aan pc veranderd

Tja als de andere spellen het wel doen, dan denk ik dat het dus niet je hardware is.. Want gunz is niks vergeleken met flyff.

Al geprobeerd alles te herinstalleren dus de reactor ook?

(Ik heb ook een tijd gunz gespeelt, maar die reactor faalt echt)

Lucas

ja ik heb tig keer geprobeert reactor te installeren maar zonder succus die reactor faalt egt zoals je als zei maar hij pakt de gunz download niet maar kan het liggen aan de reactor en zo ja wat is er mis dan ?

Download je gunz via de link op de site of via de reactor?

Als je het via de reactor hebt gedaan probeer het via de site en als je het via de site dan nu via reactor..

Als dat allebei niet werkt gewoon weer alles uninstallen en daarna alles weer van voor af aan opnieuw proberen. ( Verwijder ook even de map waarin gunz geinstalleerd staat, volgens mij bleef deze na de uninstall gewoon nog staan en dat zou tegen kunnen werken)

Lucas

ik doe het via de reactor maar als via site doe kom ik bij de reactor uit of hij pakt hem dan ook niet maar heb al een keer alles eraf gegooid maar dat werkte niet
maar ik vind het wel heel erg aardig van je dat je me wilt helpen
want ik heb egt zin ff om te gunzen :P

daniel

Ik installeer het wel even, kijken of hij het bij mij wel doet :)

Lucas

- Ik heb het geinstalleerd, alles ging prima. Ik zou het eigenlijk niet weten wat het probleem kan zijn.. Wat mij wel opviel is dat je meerdere keren op downloaden moet klikken in de Reactor. Probeer dat eens. (btw, wat is gunz een slecht spel geworden.. Er wordt alleen maar insta fall gedaan. Jammer, want het was een goeie game. -

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan