Ijskasten,Wasmachines en Laptop`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

DROPSHOT

Banned
Lid geworden
28 mei 2006
Zoals iedereen weet is de pleuris uitgebroken onder mobiele telefoon providers.
Je kan je post niet nakijken of de ijskasten,wasmachines en PC`s + TFT schermen vliegen je om de oren.Nou loopt mijn contract bij mijn huidige provider binnenkort af(Inmiddels al opgezegd AANGETEKEND!!!).Trouwens een tip vraag ff bij je provider hoe lang de opzegtermijn is andres zit je er weer aan vast.
Twee jaar geleden dus een contract afgesloten en kreeg daar een Nokia 6230 en een ***lig mp3 spelertje bij.
Natuurlijk ken ik googelen en heb dat ook gedaan maar je krijgt wel info over het(niet zo nieuwe telefoontje)maar dat interesseerd mij ook niet zo want mijn telefoontje werkt nog prima en als ik een Nokia neem heb ik zowiezo een nieuwe batterij.;) .Mijn vraag is eigenlijk waar ik op moet letten,als ik een nieuw contract afsluit het lieftst met een Laptop.
Ik,wil dus een nieuwe provider,telefoontje en als aanbieding een laptop met DVD/R snelle processor en genoeg SD-Ram,DDR-Ram om gelijk Jezus over het Internet te surfen etc.
Mischien weet iemand een goeie aanbieding(Particulier).Ken ik mijn huidige PC aan mijn vader geven.
Want de PC van mijn vader is nog in het graf van Toetanchamon gevonden.

Greetz "D.

hier heb je zo'n site gsm

"Mea Culpa"Ik bedoelde dus een Laptop met DVD/Rewriter,zodat ik wel films op DVD`s kan branden en op mijn stand alone kan afspelen.Ik weet ik wil het ondertste uit de kan maar als ze hele breedbeeld TV`s + Home Cinema systems ad € 700,-- kunnen "weggeven" wil ik ook een Laptop uit die prijsklasse en niet te hoefen bijbetalen.
Zoals gezegd het telefoontje interesseert mij niet als het maar een Nokia is(Nieuwe Batterij).;)
Maar in ieder geval bedankt voor de info P.

Greetz : D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan