Ik ben BANNED

Status
Niet open voor verdere reacties.

Autitalent

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2009
Mijn dochter zit in een orkest. Dit orkest staat op internet en bevat foto's en dergelijke. Juist de foto's, waarop mijn dochter dus ook op staat, kan ik dus niet zien. Zodra ik op de link Fotoalbum druk staat er op de plaats van de foto's het volgende: Your connection to this server has been blocked in the firewall. En daaronder groot in het rood het woord BANNED.Nu heb ik van alles gedaan met mijn firewall van Windows om het voor mekaar te krijgen om de foto's weer te zien, maar het lukt gewoon niet. Ik woon net over de grens in Duitsland, kan het daar iets mee te maken hebben? Heeft iemand van jullie een idee wat het probleem zou kunnen zijn. Ik zou heel graag de plaatjes willen bekijken. :confused: Alvast mijn dank! Het betreft deze site:http://www.dweilorkestgrenzeloos.nl/

Ik kan er iig gewoon opkomen zet je windows firewall helemaal uit en probeer het nog eens.
Welk virusprogramma heb je en zit daar ook een firewall in mischien?

Laatst bewerkt:
Ik kom er ook niet op ;) Windows Firewall staat uit, Comodo stond ook uit.

Mijn virusbescherming is NOD32, volgens mij heeft deze geen firewall. Ik heb verschillende malen de firewall van Windows uitgeschakeld, ik blijf banned.
Via fIirefox kan ik de foto's ook niet zien, dus het legt niet alleen aan IE. De link werkt helaas ook niet.
Vroeger kon ik de plaatjes wel bekijken, ik begrijp er niets van. In ieder geval hartelijk dank voor reacties. Misschien kom ik alsnog achter het probleem.:confused:

Jaaaaaa dan lukt het wel!! Hoe kan dat nu?? Hartelijk dank Maikel9! Kan je me misschien dan ook vertellen wat dan het probleem is? Waarom werkt de link die je me stuurde dan wel? Nogmaals bedankt.:thumb:

ik kom er zonder problemen op.
Maar als je eens probeert om je eigen ip te wijzigen of via een proxyserver.
misschien is je ip op een of andere manier geband op de server waar de fotoos op staan....
Het is maar een idee en misschien lukt het.

groetjes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan