Ik ben de weg kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pauluslister

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Ik kan al eventjes geen files meer downloaden.
Ik krijg meldingen als:

- Autolt Error
Unable to open the script file

- U moet aangemeld zijn als systeembeheerder om dit programma te kunnen installeren
You must be logged in as an administrator when installing this program

- Error 0x80070005

Ik heb het halve internet afgestruind op zoek naar oplossingen, maar er helpt niets.
Ik denk dat het een erg verborgen trojaantje is. Een tijd gelden kreeg ik een beveiligingsprogramma. In feite deed het niets. Maar ik denk dat het de beveiliging in feite heeft verscherpt, waardoor ik niet meer wordt herkend als systeembeheerder, c.q. de rechten niet meer heb.
Overigens heb ik dat laatste al nagegaan middels controle van de Machtigingen in het Register via
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\AutoUpdate.

Kortom: wie heeft de echte sleutel?

Groet

Ik heb bijvoorbeeld meermaals getracht het Hema-fotoalbum te downloaden. Daarbij kreeg ik steeds de melding "U moet aangemeld zijn als systeembeheerder ...". Op zoek naar antivirusprogramma's die wellicht van dienst konden zijn kreeg ik de twee andere meldingen.
Groet

Ik heb bijvoorbeeld meermaals getracht het Hema-fotoalbum te downloaden. Daarbij kreeg ik steeds de melding "U moet aangemeld zijn als systeembeheerder ...". Op zoek naar antivirusprogramma's die wellicht van dienst konden zijn kreeg ik de twee andere meldingen.
Groet

Ik heb dit probleem met het installeren van Media-Remote.
Dat is een ORGINEEL cd'tje voor het installeren van een afstandsbediening voor je media op je pc ermee te besturen
Ik zou niet weten hoe dit probleem opgelost kan worden, dus hoop dat iemand dit "Ons" kan vertellen!

Gr
Eric

Hier hetzelfde probleem met Hema foto s/w..De zoektocht begint:confused:

Groetjes,

Chris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan