Ik ben geband van mijn eigen website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dexter98

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2010
Hallo,

Ik kan me eigen site niet meer op, maar met een proxy wel.
In mijn IP deny manager sta ik zelf niet, en ik heb ook geen .htacces.
Het enige wat erop staan zijn een paar html pagina's en Livezilla.
Het gaat om eazyhosts.tk gehost bij youhosting.com.

Hopelijk kunnen jullie helpen, als ik me pagina's hier moet plaatsen zeg het maar ;)

Mvg,
Dexter

//edit
Het domein cpanel.eazyhosts.tk werkt wel voor mezelf
En ik weet niet of het hier goed staat :O

Laatst bewerkt:
probeer eens contact te krijgen met de bedrijven die kunnen je vaak verder helpen

anders weet ik het ook niet

ik hoop dat het snel wordt opgelost

groetjes ido435

ze zijn bezig met updates op server voor een hogere php versie houd daar rekening mee dat kan het ook zijn

dit is de mail die ik kreeg dan weet je dat ook:

> Date: Wed, 9 Nov 2011 16:01:56 +0100
> To: *******
> From: helpdesk@yourhosting.nl
> Subject: Aankondiging: Gepland onderhoud
>
> Geachte heer/mevrouw ,
>
> In deze e-mail informeer ik u over gepland onderhoud op de server met daarop uw account (klantnummeren ********hoofddomeinnaam ********.nl).
>
> Gepland onderhoud
> =================
> In de komende weken voeren wij ’s nachts op onze servers een software-update uit. U ontvangt daarvoor tijdig een e-mail met daarin de exacte datum en aanvullende informatie over het onderhoud.
>
> Uw website en bijbehorende diensten zijn tijdens het onderhoud tussen 00.00 uur en 07.00 uur een paar uur onbereikbaar. E-mail die u gedurende deze periode ontvangt, wordt ’s ochtends in uw e-mailbox afgeleverd.
>
> Software-update
> ===============
> Tijdens het onderhoud upgraden wij onze PHP-versie naar 5.3 en MySQL-versie naar 5.1. Maakt u gebruik van een verouderd CMS-programma, update dan deze software voor 28 november aanstaande. Kijk voor meer informatie op http://www.yourhosting.nl/migratie.
>
> Sitebuilder
> ===========
> Maakt u gebruik van onze Sitebuilder, dan hoeft u geen actie te ondernemen. Uw website is werkzaam met PHP 5.3.
>
> Parkeer-/doorlinkservice en E-mailpakketten
> ===========================================
> Maakt u gebruik van Parkeer-/doorlinkservice of één van onze E-mailpakketten, dan hoeft u ook geen actie te ondernemen. Uw pakket maakt geen gebruik van PHP.
>
> U ontvangt per e-mail meer informatie over het onderhoud en de update van PHP en MySQL of kijk nu al op http://www.yourhosting.nl/migratie.
>
>
>
> Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze helpdesk via 0800-1213 (gratis) of helpdesk@yourhosting.nl
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Rowan Hendriks
> Marketing & Communicatie
>
> Yourhosting
> Ceintuurbaan 28
> 8024 AA ZWOLLE
> T: 0800-1213
> F: 038-4524734
> U: www.yourhosting.nl
> -----------------------------------------------------------------------
> Yourportal is uw persoonlijke klantomgeving waar u uw producten, gegevens en facturen beheert. Ook kunt u hier uw verzoeken beveiligd via het supportformulier aan ons versturen.
> Yourportal - https://www.yourhosting.nl/login of https://www.yourhosting.nl/login
> -----------------------------------------------------------------------
> *******************************
> Voorbehoud Yourhosting:
> Aan de inhoud van dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet erin staat vermeld. De informatie is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Als dit bericht niet voor u bestemd is, stuurt u het dan s.v.p. terug.
>
> This e-mail message is intended exclusively for the addressee. If the e-mail was sent to you by mistake, please return it to us.
> *******************************
>
>

ja maar dat weet ik ook niet ik zou even bellen want wij zitten ook bij yourhosting ze helpen je er zo door heen.

hoe bedoel je? edit://oooo sorry maar ik zou toch effe bellen hoor wat het klopt niet

Laatst bewerkt:
****(sorry was niet te bedoeling om te dubbel posten)

Laatst bewerkt:
Sorry, voorde late reactie.
Maar ze hebben dit gedaan, Ik stond per ongeluk in hun firewall, maar ik ben er nu uit :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan