Ik ben ineens mijn internet en geluid kwijt Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienkemp

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
9
Ik heb in december mijn laptop geüpdat van Windows 7 naar windows 10.
Sinds gisteren ben ik mijn internetverbinding kwijt zowel bekabeld als wifi.
Ook is mn geluid opeens verdwenen.:evil::evil:
Wie weet de oplossing???
 
Ook de nieuwe drivers voor Windows 10 geinstalleerd?
 
Hoi,

Lol he dat win 10;) vooraf gekeken of er drivers voor betreffende laptop waren?
 
Ik heb in december mijn laptop geüpdat van Windows 7 naar windows 10.
Sinds gisteren ben ik mijn internetverbinding kwijt zowel bekabeld als wifi.
Ook is mn geluid opeens verdwenen.:evil::evil:
Wie weet de oplossing???

Die is zó vreselijk simpel..................... Herstel je systeem naar éérgisteren. ;) :D
 
Hoi,

zou ik zoiezo doen wanneer zou win 10 in orde komen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Slecht zicht en te snel typen denk ik zo, maar zo erg is het toch niet?
 
Nee, hoor, dat roept alleen maar nostalgische gevoelens naar Royonix op. ;)
 
Hoi,

Oke dat zijn we eens, maar neem over windows 10 hoop ik, ik vind het even niet oké
 
Hoi,

we praten dek ik wat langs elkaar heen ik bedoelde eens dat het op Royonix lijkt/leek, en hoopte dat jij het met mij eens was dat windows 10 nog echt in de kinderschoen staat althans dat vind ik
 
101% eens, althans voor de helft ;) ..............
Heb hier 2 laptops, eentje uit okt. 2013 waarop ik Win 10 niet soepel draaiende kreeg, resultaat : ik baal van Windows 10 en ben teruggegaan naar Win 7.
Sinds een week of 6 heb ik een splinternieuwe 12,5" (2e laptopje) en daarop standaard Win 10, draait als een tierelier, resultaat : super tevreden over Windows 10. Een Engelstalig forumlid zou zeggen : Win 10 runs smoothly (op die 2e laptop). :D
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Is vreemd dat het met nieuw wel lukt en met relatief oud notebook niet hier een notebook van 1 jaar oud en kreeg die slecht aan de praat met win 10 allemaal kleine probleempjes zoals ik hier op helpmij regelmatig voorbij zie komen. nee heb geen idee wanneer dat in orde komt maar voorlopig maar even op 8.1 houden.
 
100% dezelfde ervaring(en) hier.
Jouw ervaring is dus min of meer identiek aan die van mij. Ik vond / vind mijn laptop uit oktober 2013 geen 'oude' machine, dus begrijpen doe ik het even niet (dat Win 10 allerlei vreemde / rare dingen vertoont).
 
Bij mij draaien al een tijdje 2 HP laptops uit 2009 met Windows 10. En zonder een enkel probleem.
 
Wifi op windows 10

Ik heb diverse mogelijkheden geprobeerd,de laptop heeft twee maanden goed gedraaid op 10 maar twas
Ineens gebeurd geen wifi geen geluid kan ook geen systeemherstel meer uitvoeren.:shocked::rolleyes:
 
Netwerkadapters verwijderen, opnieuw opstarten en opnieuw laten detecteren.
Werkt dat niet, dan snel terug naar Windows 7, probleem (ook) opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan