Ik ben mijn eerste Account kwijt !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
766
Hoi,
Ik zit met een vreemd probleem
IK heb een poosje geleden mijn windows xp opnieuw geinstalleerd en heb na de installatie geen extra account aangemaakt.
Dus als ik de pc opstarte dan kreeg ik geen welkomsscherm maar startte hij meteen lekker op naar het bureaublad toe.
Nu heb ik een Extra account aangemaakt voor mijn zoon en kreeg daarin niet de optie om beperkte mogelijkheid in te schakelen dus heb ik stomweg de beheerder aangevinkt.
Nu is deze account aangemaakt en start de computer weer door zonder welkomsscherm en kom ik weer in het bureaublad, maar nu dus met de instellingen van de nieuwe account en geen instellingen die ik had voor ik de nieuwe acccount aanmaakte, dus mijn email instellingen en alle andere instellingen zijn verdwenen.
Als ik in de Veilige modus ga opstarten dan kom ik wel in de eerste Account ( dit is dan denk ik de Administrator geworden ! ) maar kan ik natuurlijk niks doen.
Hoe krijg ik nu weer de eerste instellingen met Account terug die ik had nadat ik Windows net had geinstalleerd ( had dus geen account aangemaakt ! ) en dus had voordat ik de nieuwe account aanmaakte.

Ik hoop dat je een oplossing weet.
Alvast erg bedankt voor je reactie

groeten Barney
 
Dan zou ik eens een systeemherstel proberen?
En dan een datum nemen van voor het aanmaken van de tweede account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan