ik ben op zoek naar een mailsever

Status
Niet open voor verdere reacties.

treinengek

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
hallo mensen
ik ben op zoek naar een goed werkende e-mail server :D
maar ik kan er op google geen enkele goeie vinden
ik heb namelijk bepaalden eisen...:rolleyes:
hier komen mijnn eisen
ik wil graag mijn e-mail beheeren vanuit microsoft outlook of outlook express
en hij moet makkelijk intetellen zijn
dus als iemand weet welke server et beste is drop dan hier alles:thumb:
het liefst trial versies
kan ik se eerst uitprobeeren:D
greets

Wat verwacht je nog meer dan. alles makkelijk in te stellen wat moet de mailserver kunnen of praten we hier over 1 mail adres ?

nou dat ist wel soonbeetje ja et mag 1 e-mail adres zijn maar et is voor thuisgebruik enzo et mogen er ook meer zijn dat maakt mij nie zo uit als hij maar goed werkt en via outlook express of microfoft outlook gebruikt kan woorden. want ik heb al een aantal uitgeprobeert M_Daemon geloof ik cmail en e-mailserver. maar geen van alle is echt na wens en werkt goed... maar tis segmaar meer gewoon dat ik vanuit een e-mailclient makkelijk kan handelen

Over deze heb ik goede verhalen gehoord, is freeware.

Mdaemon is ook een goed, maar hou er rekening mee dat een mailserver gewoon niet iets is om even te installeren. Dat vergt toch wel wat kennis, zeker omdat je anders in ene het risico loopt dat je relaying server wordt voor spammers.

Kerio is ook een mooie exchange-kloon, echter niet gratis

Over deze heb ik goede verhalen gehoord, is freeware.

Mdaemon is ook een goed, maar hou er rekening mee dat een mailserver gewoon niet iets is om even te installeren. Dat vergt toch wel wat kennis, zeker omdat je anders in ene het risico loopt dat je relaying server wordt voor spammers.

Kerio is ook een mooie exchange-kloon, echter niet gratis

die eerste dat van pegasus is nie de perfecte die ik zoek dan moet je alsnog via een bepaalde provider gaan en het is een e-mail client net soiets als outlook enzo ik zoek meer iets van waar je je eigen pop3 en smtp server heb zodat je zegmaar een acount kan maken zoals bijv. jouwnaam@jouwnaam.nl als je begrijpt wat ik bedoel nu ga ik die exchange kloon bekijken ik ga gewoon kijken of se een trial hebben:D

Mailserver

Hoi treinengek,

Is het geen oplossing om een domeinnaam + mailpakket te nemen? Kun je vaak via interface mail-adressen aanmaken. En deze kun je gewoon met Outlook (Express) gebruiken. En vaak krijg je ook nog eens een extra optie webmail erbij (voor het geval je niet thuis bent en toch je mail wilt lezen).

Succes!

gmail geen mailserver?

Gmail is geen mailserver....
Dat is webbased e-mail en dan nog altijd een client.
gmail geen mailserver????? HET KOMT TOEVALLIG VAN: google mail:eek: :thumb: :) :mad:

ps: gmail is het beste wat je kunt krijgen voldoet aan al u eisen!

gmail geen mailserver????? HET KOMT TOEVALLIG VAN: google mail:eek: :thumb: :) :mad:

ps: gmail is het beste wat je kunt krijgen voldoet aan al u eisen!

Je hebt denk ik niet door wat ik bedoel.

Mailserver: Exchange, groupwise, postfix, sendmail.
Webbased e-mail: Gmail, Hotmail

Achter die webbased e-mail hangt wel een mailserver, maar het is niet je eigen mailserver.
En dat is iets waar TS naar op zoek is...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan