Ik ben op zoek naar mensen die games kunnen ontwerpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ennairam

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2011
Kun jij een game ontwerpen (in dit geval gaat het om een kaartspel dat ik wil gaan ontwikkelen)?

Ik ga een website ontwikkelen waarop een bepaald kaartspel gespeeld moet kunnen worden. Het gaat er dan om dan spelers tegen elkaar kunnen spelen, net als bij online poker.

Ben of ken jij iemand die dit kan?

Schroom niet contact met mij op te nemen voor meer informatie: mariannevanderheiden@gmail.com

Ben je op zoek naar iemand die het kaartspel zelf ontwerpt, of zoek je iemand die de website (en het spel) kan bouwen naar jouw ontwerp?

Ik ben een game designer en een webdeveloper dus ik kan in theorie beide maar ik ben benieuwd wat je precies wilt. Het is ook wel interessant denk ik om te vermelden wat je budget is, of iig wat je ongeveer bereid bent te betalen.

denk dat Frats gelijk heeft, wat betreft budget.
ookal vrees ik dat je hoop dat iemand dit gratis voor je wilt doen, wat niet het geval zal zijn.
een game ontwikkelen en maken is behoorlijk veel werk, zelfs een simpel browser kaart game kost
al gauw een paar weken om echt compleet draaiend te krijgen.

wil je dus dat iemand dit gratis op zich neemt of wil je ervoor betalen, en zo ja, hoeveel dan?
geef dan tevens even aan hoe je denkt over de rechten op dit spel, mag de developer het daarna
ook zelf gebruiken en eventueel verkopen. of moet hij of zij het maken en dan in zijn geheel af staan
aan jou, want in dat geval acht ik de kans nog kleiner dat je iemand hiervoor vind.

maar, vragen staat altijd vrij...

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan