Ik ben op zoek naar tips...

Status
Niet open voor verdere reacties.

uscworld

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2012
Heb sinds kort een site, maar ben nog een beetje bezig de puntjes op de i te zetten. Graag zou ik jullie willen vragen of iemand eens naar uscworld.com zou willen kijken en me tips, suggesties, etc zou kunnen geven.

PS: ik weet niet of ik bij registratie hier alles goed heb gezet, maar als het wel goed is zouden jullie me kunnen bereiken op *knip* Bedankt alvast voor tijd en inzet :).

mvg
Patrick
namens team USCworld

Moderator edit: Helpen gebeurt via het forum.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij loopt ie al vast met onderstaande melding terwijl cookies gewoon geaccepteerd worden door mijn browser (internet explorer 9)
------------------------------------------------
Your browser is currently set to block cookies. To use this site properly, you must set it to allow the cookies.

•Cookies are small text files stored on your computer that tell sites and services when you're signed in. To learn how to allow cookies, see online help in your web browser.
------------------------------------------------
In firefox doet ie het wel.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
bij mij geeft ie dit :

Your browser is currently set to block cookies. To use this site properly, you must set it to allow the cookies.

•Cookies are small text files stored on your computer that tell sites and services when you're signed in. To learn how to allow cookies, see online help in your web browser.

hallo

ik krijg dit gelijk als ik hem start. zelf nog nooit gezien

Iemand die 'm wel kan openen (eventueel via firefox of via het toestaan van cookies)?

ik kan het wel openen? met chrome en cookies aan, maar je moet wat aan de textkleuren doen, sommige text kan ik nauwelijks lezen.
En als mensen het niet KUNNEN lezen dan willen ze het ook niet meer lezen :P

Maar toch nette site

**EDIT:**

Nu zie ik wel meerdere dingen die eigenlijk niet kloppen:

1) Als ik de site enter zie ik niet het menu, pas als ik op het translate balkje klik komen die pas tevoorschijn

2) Als ik het wil vertalen naar engels/frans whatever dan krijg ik ook die foutmelding over die cookies

Laatst bewerkt:
Een aantal punten:
1) Dat gehannes met de cookies is natuurlijk niet handig en zal veel bezoekers weghouden
2) Landingspagina's zijn, vind ik, vrijwel altijd een slecht idee. Waarom moet ik op een extra link klikken om de inhoud van de site te kunnen zien terwijl die landingspagina niets toevoegt?
3) Die 'handgeschreven' tekst is vrijwel onleesbaar (vooral die bovenaan de pagina, daar kom ik niet uit)
4) De div waar je logo in zit hangt over het men heen waardoor dat deels onbruikbaar wordt (in FF en Opera in elk geval)
5) Ik zou die nominatielinks onderaan aanpassen. Op het moment lijkt het alsof je beweert dat dat de prijzen zijn die de site gewonnen heeft.

Hoe zit dat trouwens met dat social media plaatje? meer dan 8000 likes? Ik vind het onwaarchijnlijk

EDIT: Misschien trouwens handig om op de voorpagina gelijk duidelijk te maken om wat voor organisatie het gaat (en waar usc voor staat) Nu weet ik alleen dat jullie BREIN niet lief vinden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan