Ik ben opzoek naar het stuurprogramma voor sitecom wireless router 300n x3!

Status
Niet open voor verdere reacties.

2vragen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2012
Hallo,

Ik ben opzoek naar het stuurprogramma voor sitecom wireless router 300n x3. omdat ik de installatie cd ben kwijtgeraakt. helaas kan ik hem nergens op internet vinden.
op de sitecom site staat het stuurprogramma voor de 300n x3 er niet. ik heb geprobeerd om een andere versie van de sitecom wireless router te downloaden. het zijn bin bestanden en ik heb van alles geprobeerd maar krijg ze niet geopend.mijn vraag is dus of iemand van jullie misschien een site weet waar ik het stuurprogramma voor de 300n x3 kan downloaden. of misschien kan uitleggen hoe ik de andere versies van sitecom wireless router kan downloaden(bin bestanden).

alvast bedankt!!

welkom op helpmij.nl:thumb:
Een driver heb je niet nodig voor een router.
Wat jij eigenlijk hebt gezocht/gevonden is een nieuwe firmware voor die router.
Deze vind je hier. Wel eventjes de juiste versie selecteren.

De firmware is echter apparaat en versie specifiek.

Wat wil je precies doen? Een router heeft geen stuurprogramma nodig. Wel zit er soms een CD bij, om je bedraad aan internet te helpen door de netwerk adapter goed te zetten.
Bin bestanden zijn firmware updates voor de router, die kan je, indien ze bestaan, via het webinterface op de router installeren.

(De adaptor(s) heeft/hebben een stuurprogramma nodig, maar de router niet)

Wat wil je precies doen? Een router heeft geen stuurprogramma nodig. Wel zit er soms een CD bij, om je bedraad aan internet te helpen door de netwerk adapter goed te zetten.
Bin bestanden zijn firmware updates voor de router, die kan je, indien ze bestaan, via het webinterface op de router installeren.

Ik wil graag de wireless router installeren op me pc en zo n wifi naam en wachtwoord maar hoe kan ik dat doen zonder stuurprograma?

Op de sticker aan de onderkant van je router staan de nodige info, zoals ssid en je wpa/wpa2 code(dit zijn de standaard fabriekscodes, tenzij dit in die tussentijd is veranderd).
Die heb je nodig om verbinding te maken met je router als daarom wordt gevraagd.
Zoals eerder aangegeven, moet je wireless adapter op je pc wel werken.

Je hebt een stuurprogramma voor je wireless netwerk kaart op de computer nodig. Dit is onafhankelijk van de router. Kijk eens bij apparaat beheer: staan daar rode kruisen dan heb je iets uitgezet, staat er iets geels dan mis je drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan