Ik ben zo'n kluns! heb geen geluid meer.. wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

juultjee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
Berichten
4
Ok, Ik heb dus iets van mijn hardware verwijderd en nu heb ik geen geluid meer.. snap echt niet wat ik nu moet doen.. en wat ik zou moeten downloaden etc etc om mijn liedjes weer te kunnen horen.. (belangrijk ja! haha) Of moet ik nu zo'n afspraak maken met een monteur? nee toch? weet iemand hoe ik dit kan oplossen misschien? I hope so :)

liefs,
Julia
 
WELKOM OP HELPMIJ


je dient dus de(juiste) audiodriversweer te zetten? staat er een geel uitroepteken (oid)in apparaatbeheer?
weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

dit idd evt tevinden met pcwizzard
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Een systeemherstel tot voordat je dit deed wil ook wel eens helpen.Begin daar eerst maar mee...
 
woow :shocked: wat een snelle reactie wat chil! :) Ik heb een Acer Aspire M1600-AE71 en bij apparaatbeheer zie ik geen geel uitroeptekentje maar rechtonderin zie ik wel zo'n geluidsicoontje met een roodkruisje er doorheen en dat was voorheen niet zo.

En wat is een systeemherstel .. en waar vind ik dat en raak ik dan neit mijn bestanden kwijt? Ik ben echt niet computer technisch zoals je ziet.. :p maargoed ohja ik weet niet of het belangrijk is maar bij apparaatbeheer staat er bij : "besturing voor geluid, video en spelletjes" "realtek high definition audio" en als ik daar op klik staat er: "dit aparaat werkt correct"

verder heb ik van die ingebouwde boxjes in mijn beeldscherm en die is van hp..

oh oh oh .. wat een drama :p
 
Als er een rood kruisje staat in apparaatbeheer, betekent dat het apparaat is uitgeschakeld. Probeer eens met rechtermuisklik het apparaat in te schakelen.
 
Ik ging systeemherstel doen ... en toen kreeg ik een foutmelding.. en toen kon ik heel lang niet meer op deze site... en toen werd ik echt helemaal lijp :p maar nu lukt het wel weer.. alleen dat heeft dus niet geholpen..

ohja en als ik op dat rode kruisje kom dan zie ik : Geen apparaar voor geluidsweergave geïnstaleerd

wel lief dat jullie allemaal helpen!

ik ga nu even de laatste tip proberen.. wat kan het toch zijn.. :(
 
Hoi,
heb nu gedaan wat je zei.. en als ik hem installeer dan zegt hij op een gegeven moment: "installatie is voltooid sluit nu computer af bla bla .. en als de pc weer opgestart is dan kan ik hem nergens vinden om er iets mee te doen..

:confused:
 
Hoi

Het is een .zip bestand(ten minste uit die link van mij)
Heb je hem eerst laten uitpakken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan