Ik ga een laptop kopen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtishere

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2009
Hallo allemaal!

Jullie hebben mij hier twee maanden geleden ook al gezien, toen kwam ik aan met een budget van 400 euro en wou daar een laptop van. Mij werd aangeraden door te sparen naar een 600-700 euro.
Nu mijn wensen:

Budget
: 650 Euro
Besturingssysteem : Het liefst XP of Vista. Dat Windows 7 lijkt mij maar niks! Waarom niet? omdat het relatief nieuw is zou ik voor veel kleine dingen extra drivers moeten installeren!

Het Gebruik:
Ik wil er graag mee kunnen msnen en spelletjes spelen tegelijk. Die spelletjes zijn geen veeleisende games. Denk aan: World of Warcraft, Runescape, GTA San Andreas, Rollercoaster tycoon 3 etc!
Nu zou het leuk zijn, ik weet dat het moeilijk is. maar dat leuke zou zijn als GTA IV er ook op draait, een beetje hakkerig is geen probleem. Maar de minimum specs van GTA IV zijn niet heel hoog. GTA IV is echter geen vereisde.
Ik wil er ook films mee kunnen kijken en geen gedoe hebben met het besturingssysteem dus ik vermijd W7 het liefst.

Ook wil ik dat ik hem lange tijd achter elkaar aan kan laten staan zonder dat hij doorbrand, dus een goede kwaliteit.

Mijn voorstel:
Is deze: Toshiba L500-128 geschikt?:thumb:

Alvast bedankt, en ik hoop op vele reacties!

je moet niet te veel verwachten van een laptop waar je een beetje mee wilt gamen,
maar die laptop is wel goed geschikt voor die games die je bedoelt.
maar dan niet op de hoogste graphics enz..

Sorry, maar je bent nog echt gek ook. Waarom zou je in vredesnaam voor Vista kiezen?
Windows 7 is al bewezen beter dan Vista, en dan ga jij jezelf opzadelen met een brak besturingssysteem waarvan Microsoft zelfs toe heeft gegeven dat het 'minder' (gewoon slecht dus) is... :confused:

Omdat windows 7 relatief nieuw is, is het niet makkelijk te gebruiken en zeker niet met spellen want dan vragen ze vaak: Install this when using Vista and this when using XP. En dit eerste jaar staat W7 daar dus niet bij!

Onzin. Windows 7 is gebaseerd op Vista, waar Vista totaal niet op XP gebaseerd was. En dan heb je alsnog de compatibiliteitsmodus waardoor je programma's voor XP en Vista alsnog probleemloos op een Win7 bak kan draaien.

Lees je voortaan eens in in dingen voor je je ergens over uitlaat...

Edit: enne, niet makkelijk te gebruiken? Het is voor 90% dezelfde interface als Vista. En dat is echt geen probleem, zelfs als XP gebruiker leer je daar snel genoeg mee omgaan.

Laatst bewerkt:
Is de Medion iets voor jou? Kwalitatief zijn Medion's geweldig goed! Ik heb er nog nooit problems mee gehad.

Oke, dan zal ik WINDOWS-7 ook accepteren. Wat ik vind:

Medion: Processor heeft maar 1,6Ghz, dat vind ik echt te weinig. Ook heeft deze enkel 3GB werkgeheugen.

Sony: Deze is niet beter dan de hierboven genoemde Toshiba, en hij is zilver.

Toch erg bedankt.
Kennen jullie overigens Azerty? hebben jullie hier ervaring mee? Ik wil hem hier misschien bestellen maar ik weet niet of ik alles kan vertrouwen? Zit er wel een Qwerty toetsenbord op als ik hem bij Azerty bestel?

Azerty is één van de beste webshops. En ja er zit gewoon een qwerty toetsenbord hoor, de naam zegt niets.
En van de 3 genoemde laptops is de Toshiba sowieso de beste. Zowel processor als grafische kaart zijn goed. Werkgeheugen maakt niet uit, 3 of 4 GB.

Laatst bewerkt:
Oke bedankt.
Ik heb de laptop besteld en ik heb de optie Afhalen aangevinkt. Kan ik er nu morgenavond (op koopavond voor Azerty) gewoon naar toe rijden of moet ik wachten op een bevesitiging dat ik hem op kan halen. Hij is namelijk wel op voorraad!

Bedankt!:D

Nu heb ik geen draadloos internet maar een modem met van die draadjes erin.. Ik wil graag draadloos erbij hebben. Wat moet ik dan kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan