Ik ga op reis en neem mee...

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Ik ga 26 Juli op reis voor 2 weken, en ik kom die 2 weken niet door. Zonder leuke games voor de GameBoy Advance.

Dus nu vraag ik aan jullie: Welke games zal ik mee nemen op vakantie?

Ik heb geen budget :D Doe maar lekker wat jullie willen.

Bij de e-plaza (en bartsmit) zijn nu heel veel spellen afgeprijsd. Ik zou daar eens een kijkje gaan nemen. Van welke soort spellen hou je trouwens?

Wat spellen die ik leuk vind:

Avontuur: Metroid fusion, Zelda a link to the past
Platform: Rayman 3, wario land 4
RPG: Golden sun the lost age, pokemon (zal je wel niet leuk vinden)

Hopelijk ben je nu wat wijzer. :)

Welke heb jij al uitgspeeld uit dat lijstje? :P

Geplaatst door WinME
Welke heb jij al uitgspeeld uit dat lijstje? :P
Nog geen :o. Sommige heb ik nog niet zolang. Maar het zijn wel leuke games. Alleen pokemon vind ik wat minder ( ik heb hem ook niet! :D ). Ik heb nog een spel voor bij platform: donkey kong country. :thumb:

ff kijken op EBAY achter 2dehands GBA spellen... Goedkoper! Soms staan er ook voor een prikje van die cardridges op met wel 300 games...

Mario kart en F-zero velocity. Daar ben je wel ff zoet mee!

Mario Kart is als of je op het ijs rijd, je slipt uit al die bochten. En f-zero gespeeld en deed me ook niet veel :confused:

Dragonball Z legacy of Goku 2 is ook een aanrader, speel hem nu telkens op de GBA emu :)

legacy2.png

legacy21.png

Advance wars of golden sun. Met een beetje geluk kun je ook wel aan golden sun 2 komen.

Golden Sun algespeeld, Advance Wars ook (vond het het beste spel maar opeens hield het op).

Nu zit ik te twijfelen tussen Tactic Orge en GS2, Tactis Orge lijkt me ook heel leuk :thumb: (meer dan 50u gameplay voor 2 weken)

Tactics Ogre: The Knights of Lodis

Je kan de gevechten het best vergelijken met Advance Wars.

Bij Golden Sun bijvoorbeeld maakt het niet uit welk antwoord je kiest als je een vraag krijgt, maar hier moet je echt nadenken welk pad je wilt bewandelen.

Perfect toch :D

Tactics Ogre: The Knights of Lodis

Ik ken die Tactics Ogre: The Knights of Lodis niet. Heeft iemand een rommetje ervan?
Dan kan ik hem ff spelen op m'n flashkaart :)

Golden sun heb ik gespeeld in het vliegtuig (je kon een GBA huren :p) en om eerlijk te zijn vond ik er weinig aan.. misschien komt dat omdat ik wat afgeleid (mm.. met dit woord is iets fout) werd door de stewardessen maar goed.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan