ik geraak niet op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
kheb me computer geinstaleerd met windows XP
normaal als je hem met de kabel in ,instaleerd doet hij alles automatisch
maar deze keer heb ik hem zonder de kabel erin geinstaleerd en geraak nu dus niet op het internet ,wat moet ik nu aanpassen ,zodanig ik op het internet geraakt
kwerk met Telenet en met de kabel dus niet draadloos????:confused:

Ga even naar de eigenschappen van mijn netwerklocaties, dan kom je gelijk bij netwerkverbindingen, kijk daar even of LAN-verbinding er tussen staat, en zo ja, of hij staat ingeschakeld. Staat er dat hij is uitgeschakeld, even dubbelklikken. Staat hij er niet, moet je even naar apparaatbeheer gaan (eigenschappen deze computer -> hardware -> apparaatbeheer) en kijken of er ergens een geel uitroepteken staat.

Succes

kgeraak nie op internet

kheb dus gekeken bij aparatenbeheer ,er staan 2 gele vraagtekens bij overige apparaten 1:bij multimedia-audiocontroller 2: bij videocontroller ,maar denk da dat niets met het internet te maken geeft alles ik juist ben .wat me is ook opgevallen is dat er bij netwerkadapters ,2 netwerkkaarten staan en dat is 1: D-link dfe-530tx pci fast internet-adapter (rev a) en 2: realtek rtl8139 family pci fast etherlink NIC en denk dat daar ergens het probleem zit naar horen van iemand,kweet nie of jullie me hier kunnen verder helpen :confused:

De Realtek is je LAN-kaart. Je zult even moeten googelen voor de driver ervoor. Je kan ook kijken op de help en ondersteuningssite van je pc-leverancier. Of als je er een cd bij hebt gekregen kan je ze daar vanaf halen.

P.S. als je toch bezig bent kan je het beste die andere driver ook installeren, ben je gelijk van alle vraagtekens af.

Succes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan