Ik geraak niet op internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Hoi allemaal,

Ik heb een PC en een laptop die via switch zijn verbonden. Mijn PC werkt perfect maar sinds enkele uren geraak ik op mijn laptop niet meer op internet, noch in mijn mail.

Ik heb al verscheiden malen heropgestart, ook eens geprobeerd via de veilige modus, niks helpt, geen resultaat. Alvorens ik mijn bureaublad zie heb ik enige tijd een blauw scherm, wel met zichtbare muis. Ik heb niks speciaals gedaan, dus een virus kan het in principe niet zijn.

Wie kan mij helpen?

Ga eens via de veilige modus op je computer en start dan je anti virus?

Laatst bewerkt:
Alle internetopties goed ingesteld? Gateway, dns, ip, etc.

Hoi,

Ja, daar kan het niet aan liggen. Zou het misschien kunnen dat mijn netwerkkaart stuk is of de driver niet meer werkt??

Dat zou altijd nog kunnen ja.

Misschien zou je dan de drivers opnieuw kunnen installeren.

Hoi allemaal,

Ik heb een PC en een laptop die via switch zijn verbonden. Mijn PC werkt perfect maar sinds enkele uren geraak ik op mijn laptop niet meer op internet, noch in mijn mail.

Ik heb al verscheiden malen heropgestart, ook eens geprobeerd via de veilige modus, niks helpt, geen resultaat. Alvorens ik mijn bureaublad zie heb ik enige tijd een blauw scherm, wel met zichtbare muis. Ik heb niks speciaals gedaan, dus een virus kan het in principe niet zijn.

Wie kan mij helpen?

staat je netwerkkaart uitgeschakeld?

of iets in je configuratiescherm - systeem - apparaatbeheer, iets met een geel uitroepteken? of iets dergelijks.

Hoi,

En hoe moet ik vinden welke driver het is?

Vaak staat op de website van je hardwarefabrikant een handige speciale zoekmachine die je zo bij de driverafdeling voor jouw internetkaart brengt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan