Ik Haat internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxCommanderxX93

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
52
Hallo allemaal

Ik word hier thuis helemaal gek en de familie ook allemaal gestrest :mad:

1:Ons internet valt steeds uit
2:Alleen ik heb nu verbinding :shocked: Verder niemand ....
3:geen volle snelheid

Wat ik heb al geporbeert is

live box opniuew opgestart 30-2402489390243 keer ( 3 keer ) dus
router al gedaan kabels er op niuew in en eruit drivers zijn okey niks mee aan de hand

hebben orange exstra internet plus bellen 25 mb snelheid(Waar we maar 320kb krijgen ) Ik vind het heel flauw:evil:

Des noods Niuewe provider wil er wel wat centjes aaan uit geven :p

Voor goede snelhied en goede quility:p

moet persee internet+bellen zijn

ALsjeblieft help ik word hier gek :evil:
 
Als je een andere titel aan je vraag mag geven die meer zegt over de vraag zelf. Wat zou je er dan van maken?
Want degene welke je het nu gegeven hebt zegt echt compleet niets over je vraag..
 
Waarom bel je niet met de provider? Zij kunnen je adsl-lijn doormeten, en je dan meteen vertellen waarom de snelheid blijkbaar zo slecht is (je verhaal over 320kb) maar vooral of er op de lijn iets aan de hand zou zijn (slechte splitter, router kapot, dslam-poort kapot, enorme afstand tot wijkcentrale, kabelprobleem vanaf wijkcentrale etc.)

Dus voordat je Internet de schuld geeft :p graag even de moeite nemen om het probleem in kaart te laten brengen door je provider en liefst ook te laten oplossen door je provider.

Succes,

Tijs.
 
Waarom bel je niet met de provider? Zij kunnen je adsl-lijn doormeten, en je dan meteen vertellen waarom de snelheid blijkbaar zo slecht is (je verhaal over 320kb) maar vooral of er op de lijn iets aan de hand zou zijn (slechte splitter, router kapot, dslam-poort kapot, enorme afstand tot wijkcentrale, kabelprobleem vanaf wijkcentrale etc.)

Dus voordat je Internet de schuld geeft :p graag even de moeite nemen om het probleem in kaart te laten brengen door je provider en liefst ook te laten oplossen door je provider.

Succes,

Tijs.

Okey zou ik doen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan