ik heb 2 keer hp-eigenaar op mij pc...?wat kan ik doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

malcum

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
hallo iederen . ik heb me nieuw hier aangemeld......
en ik heb een probleem ik heb een windows hp home edition....en een keer liep alles vast en toen heb ik mij pc laten zich( recovory)....( f 10.).wat is gebeurt daarna is dat ik helemaal een nieuw software hebt gkregen...en mijn oude bestanden...zijn er nog...??mappen bedoel ik ..ik heb nu in het kort...op mij C: hp pavilion schijf.....>>documents and settings>>all users>>hp -eigenaar..en hp- eigenaar uw......???nu de laatste wat ik nu gebruik maar ik wil mijn oude dus hp 1 terug....???trwijl bijna alle mappen goed functioneren>>>>>>>
please help en iedereen die dat kan????/
bij voorbat bedankt...malcum

Maak svp even een screendump van de verkenner waarin het e.e.a. zichtbaar is. Jouw vraag laat zich ietwat lastig lezen en voordat ik verkeerde adviezen ga geven zou ik graag even de structuur van de verkenner willen zien. Ik vermoed namelijk dat je één van de mappen kunt gaan verwijderen, maar doe dit even nog niet.

vervolg >>ik heb 2 keer hp -eigenaar op mijn pc???

als eerst bedankat dat je reageert..en mijn pc ziet er zo uit:
+ bureau blad
+mijn documenten
- mijn ebooks
- mijn muziek
- mijn ontvangen bestanden
- mijn videos
+ deze computer
+ hp-pavilion(c)
- documents and settings
- all users...(...........let op de inhoud)
- bureaublad
- favorieten
+ gedeelde documenten
+ menu start
-hp_eigenaar......(let ook hier op )
+bureaublad
-contacts
+documets van hp-eigenaar
-menu start..(en nog maals???)hier zittem mijn oude mappen zoals(downloads+fax+mijn albums+mijn ebooks+muziek van hp eigenaar,,,,,,tot mij videos)
+hp eigenaar met nmr................;(die heb ik het laatste bij mij recovery gekregen...en ik vermoed dit is degene die ik nu gebruik)en hier zit in het volgende
-bureau blad
-cookies
+menu start
+mijn documenten
-tracing
-userdata ..............en de rest van de programmaszijn
+program files
+swsetup
+sysprep
+windows
+hp recovery

Kun je svp een "normale" screendump maken van de verkenner (net zoals ik in de bijlage heb gedaan).

Het is overigens normaal dat je naam zowel onder het buroblad, alsmede later onder de C schijf in gebruikers voorkomt.

Ik durf, zonder de (echte) verkenner van je gezien te hebben, vooralsnog geen verwijder advies te geven.

Ik kon het in de bijlage niet openklikken, anders zou de screendump te lang zijn geworden, maar áls ik dat bovenste blauwe vlak zou hebben geopend, dan zou je daar dezelfde mappen zien als onder het blauwe vak lager in de verkenner.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    73,3 KB · Weergaven: 75
Laatst bewerkt:
hoe kan ik een dump screen maken??

hay.....pasje
bedankt nogmaals 4 het op reageren...maar ik weet niet hoe ik een (dump screen) kan maken... dan had het mij ook veel tijd gisteren gespaard maaar :evil:....
en ik kan sommige mappen niet verwijderen ...zoals mijn afbeeldingen en als ik dat doe dan ben ik ze helemaal kwijt ...en dat wil ik graaag niet...

malcum........grtjs

Druk simpelweg als de verkenner in beeld staat op de toets prt-scr (ergens rechtsboven op je toetsenbord)

Open paint of powerpoint en kies voor plakken.
Bewaar de afbeelding als .jpg en post 'm hier.

hai......
het is mij gelukt om dat te kopieren... en het is als bijlage toegevoegd....
grtjs..
malcum...

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    54,2 KB · Weergaven: 79
Als ik heel eerlijk ben dan moet ik zeggen dat ik je geen advies durf te geven. Ik meende aan de hand van je verkenner te kunnen zien welke installtie de nieuwe / verse is, maar ik zie in beide installaties "persoonlijke" mappen, zodat het hiervandaan niet even simpel in te schatten is. Ik zie namelijk in de ene installatie TomTom en Samsung staan, terwijl ik in de andere bijv. Limewire zie staan. Geen van beide wordt standaard tijdens een Windowsinstallatie aangemaakt, dus ik durf het je niet te zeggen.

Laatst bewerkt:

hallo...
pasja..
.................ja dat klopt waar de mappen tom tom en anderen staan dat was mijn ode versie..
en sommige van die programmas zijn allen maar (icoons)leeg dus...... en waar mijn limewire staan is mijn nieuwe versie ......daar ben ik met moiete achter gekomen...
mij vraag is ik kan nog steeds sommige mappen niet verwijderen van mijn oude versie ...waarom...?? wacht op verdere hulp:evil::evil:
grtjs
malcum

In de veilige modus kun je waarschijnlijk wel verwijderen, maar wees voorzichtig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan