ik heb ddr 2 kan ik een videokaart met ddr 3 gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
kan ik in mijn pc de geforce 8800 gts gebruiken want die heeft als geheugen drr3 en mijn pc heeft drr 2 of maakt dat verschil niet uit

Heyz,

Jah dit kan gewoon, het intern geheugen heeft namelijk niks te maken met het geheugen man een videokaart.

Ikzelf heb de 8800 GTX en gebruik ddr2 als intern geheugen en het werkt prima :thumb:

Cheers,

Darkstar

oke bedankt:P en dan nog ff klein vraagje welke voeding deze: antec neopower 650 watt

Heyz again,

Ik snap je vraag niet helemaal zou je wat meer specifiek kunnen zijn :D

"Als je bedoelt of de voeding die je beschijft de kaart aan kan.. Jah dat kan hij.. Ik draai hem namlijk op een 550 watt"

Cheers,

Darkstar

Laatst bewerkt:
je moet toch ook zoon stekkertje van de voeding aansluiten op die videokaart? en welke voeding zou dan goed zijn voor die videokaart
de voeding die ik had gevonden heet: antec neopower 650 watt

greetz,
kvbmaster:P

Heyz

De stekker die je meestal erbij inplugt is gewoon een standaard 5,25 inch stekker
Dit zijn dezelfde die in je CD rom speler gaan of hard disk noem het maar op :)

Cheers,

Darkstar

Heyz

De stekker die je meestal erbij inplugt is gewoon een standaard 5,25 inch stekker
Dit zijn dezelfde die in je CD rom speler gaan of hard disk noem het maar op :)

Cheers,

Darkstar

Nou dat is dus mooi niet waar,
Bij een 8800GTS moet er een 6 pins connetctor in. En dat is totaal wat anders dan wat
je in een HD of CD-rom stopt. Maar zover ik weet heeft de voeding die TS wil aanschaffen (of al heeft) wel zo'n aansluiting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan