ik heb dringend hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceesy

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
ik heb via een vriend een progje gekregen, gillo genaamt, http://www.sesamstraat.nl

ik akn het alleen niet verwijderen, heb norton 06 eral overhene gehaatl, en hitmanpro2 ook al, hij zegt steeds bovenaan beeld, dit internet word u ......

check http://www.sesamstraat.nl

kan iemand mij helpen??????

snel please

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook al geprobeerd in veilige modus om te verwijderen?

Leuke vrienden heb je trouwens die deze troep sturen, dat zijn geen echte vrienden.:evil:

En er staat een tool moet je wel voor betalen dus rekening naar je vriend.

Laatst bewerkt:
Als je even goed op de door jouw opgegeven pagina kijkt..
Dan staat onderaan de remover :)

moet ik voor betalen, en waar staat tie dan handmatig???

Even opnieuw opstarten en F8 ingedrukt houden.
En dan eens weer scannen

neej je snept eht niet, mijn virus scan kan he niet vinden

Kijk eens in Start-Uitvoeren hier moet je even msconfig in typen en dan onder tabblad start of je daar iets ziet staan van dat proggie misschien kun je hem uitvinken en dan eens op nieuw opstarten en scannen met hitman pro

Links verwijderd voordat er nog meer mensen intrappen

dd

het is bijna goed, nu staat er alleen bij mijn webbrowser achter - dit internet word u aangeboden door bellel 0.93 cent per minuut.

hoe krijg ik dat weg???

geinfecteerd

typ in uitvoeren: regedit
ga dan naar :localmachine-software-microsoft-msconfig-startupfolder openen en kijken of daar iets staat van dat progje. Ook kijken in de map startupreg. OPLETTEN: ALLEEN DIE SLEUTELS VERWIJDEREN VAN DAT PROG. EN BESLIST GEEN ANDEREN. Veel sukses

senior

dd

hjeb ik gedaan, nu nog 1 probleem , bij mijn webbrowser staat nu nog steeds, dit internet word u aangeboden door.........

hoe krijg ik dat dn weg???

Plaats even een Hijackthis log hoe dat in zijn werk gaat kun je HIER lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan