ik heb een code script dat ik wil plaatsen maar lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcwouters

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2023
Berichten
7
Schermopname (1625).pngSchermopname (1626).pngSchermopname (1627).pnghallo,allemaal ik ben marc en nieuw hier,ik zit met een probleemje,ik heb een website www.radioannick.com ik ken niet veel van websites maken,maar ik sta al wat verder,ik zit met een probleem ik heb een pagina ,programmaoverzicht van de dj's die draaien vb op ma tot zo, gemaakt met myturner,ik plak de code in website,maar hij geeft maar een stukje van het programmaoverzicht wie wil mij helpen aub,?alvast bedankt is een bootstrap template
 
Laatst bewerkt:
Waar kan ik de fout op je site vinden?

PS: Let even op je taalgebruik. Er is bijna geen touw aan je bericht vast te knopen.
Het lijkt wel alsof je ENTER stuk is? :d
 
** knip**

Edit:
Advies en mogelijke oplossing verwijderd na aanval via PM.
Graag excuus! Dan help ik verder. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
 
Laatst bewerkt:
ja sorry aar,ik ben een beetje geprikeld kan jij niet aan doen
heb de ziekte van chrone,mag niet,ik zit al een tijdje met dit probleem van de website,en vrijdag mijn boventanden latten trekken ,gebitje nu alles doet nog pijn,nogmaals sorry
ik hoop dat ik dit kan oplossen,ik mag geen stress hebben bij deze ziekte,2 geopereerd,nu doe ik iets dat ik graag doe
muziek en een beetje sukkelen met de website is hobby,ik heb die 404 naam veranderd,als jij me nog wil helpen?zou leuk zijn alvast bedankt gr marc
 
Oke, het is goed... :).
Kijk eens naar lijn 121 van je index-2.html. Dit ziet er niet lekker uit.
Code:
			  <h2>programering/h2>
				<div 
				et="_self">
Gooi je HTML ook eens door de W3 Validator.
 
ok gedaan maar is een beetje chinees voor mij
kan je me helpen aub,jij ziet meteen misschien wat ik moet doen
ik heb dar geen verstand van dank u
 
W3 Validator.

ik heb daar door laten testen,er staat zo veel,echt chinees voor mij
 
Het is geen Chinees maar Engels. En bovendien kan je ook met Google Translate eenvoudig begrijpen wat er staat.
Ik vermoed dat je een div'je -tag tekort komt, als je site uit het formaat valt.

Simpele oplossing: grijp terug op een pagina die wel werkt, en ga daar op verder borduren.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat je jouw website via je browser uittest via het lokale C:/... pad. Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd goed werkt, en met name voor scripts die andere websites aanroepen.
Ik zou eigenlijk adviseren om een lokale webserver te installeren, zoals bijvoorbeeld XAMPP. Dan kan je lokaal op je eigen computer via http://localhost je website bekijken voordat je deze uploadt naar je webhosting.
 
het is raar als ik google crome open en de website intik en dan programmas dan gaat het wel hier bij mij
 
Dat kan. Sommige browser hebben hun eigen render-engine die soms bepaalde fouten in HTML repareert of beter begrijpt.
Maar dan moet je wel zelf de fouten oplossen, als je het overal wilt laten werken.
 
ok ik zal eens zien,maar ik weet dat is niets voor mij,kan dit niet
is te moeilijk te veel tijd mag ik daar niet mee bezig zijn
jammer het is te vermoeid voor met mijn ziekte
alvast bedankt
 
is Wordpress niet een beter idee om een site te bouwen? Dat bespaart je een hoop 'gedoe met HTML'.
Dan kan je eenvoudig via een speciaal dashboard pagina's aanmaken en add-ons toevoegen.
 
beste,

Ik heb een voorstel dat wij elkaar eens ontmoeten.
We bekijken enkele zaken om het op punt plaatsen.
Ik heb ook een hobby muziek² . Ik gebruik vlc met terugkoppeling .

Als je backups hebt van vorige editie snor die ook even op , neem uw tijd.

Mag ik ook weten of je een hosting hebt met php of enkel html. (anders draai ik zelf de services op mijn site)(niet zo's doe het zelf cms maar iets nieuwer als je vraagt het aan ... bvb arti)
 
Toch was ik even benieuwd of het nog gelukt is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan