Ik heb een HohoSearch malware en ik raak deze niet kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo45

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Ik heb op google div dingen gezocht en uit geprobeert scaners die je op je pc moet zetten en dan na de scan moet betalen
En die vallen dus af ,en ook de scaners die windows heeft staan werkt ook niet :evil:
Het progamma Zoek.exe wat normaal het wel weg krijgt ook niet
Bij progamma staat die er niet bij dus verwijderen gaat niet
Heeft iemand nog een tip

Anders moet ik een schone instal gaan maken van windows 10

Ik vraag me ernstig af hoe jij gezocht hebt, want vlgs. wat ik vind kan je het (o.a.) verwijderen m.b.v.
Junkware Removal Tool
doe meteen er achteraan:
AdwCleaner
[Klik op Scannen en zodra dat klaar is op de knop rechts ervan. Herstart van de pc is onderdeel van het verwijderen van adware, dus sluit vooraf alvast alle programma's af.]

Overigens is het bijna altijd zo dat dergelijke adware te verwijderen is door de browser die je gebruikt (overigens ook niet vermeld in je startposting :evil:) helemaal terug te zetten naar standaardwaarden, waarbij je dan (o.a.) ook je ingevulde formulierwachtwoorden etc. kwijt bent.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je tips met de soft ware lukte het niet wel met terug zetten van standaard waarde wel .
Ik ben pas over met win 10 en de grome als standaard daar nog zoekende in hoe het werkt

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn dat het gelukt is.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan