Ik heb een laptop in de reservering maar twijfel nu over een andere laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtease

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2013
Toshiba Satellite C50-A-17Q or Samsung 3 Series NP355V5C de samsung heb ik in de reservering staan maar nu vraag ik me af of de toshiba die qua prijs ongeveer hetzelfde is nou ECHT beter is of dat de verschillen minimaal zijn dit zijn de specs: 15,6", AMD A8-4500M, 8GB, 1TB, AMD Radeon HD 7640G, DVD en als ik het goed heb zonder turbo een kloksnelheid 1,9 GHZ. De toshiba daarintegen heeft een CPU-type Intel Core i3 3110M
Snelheid 2,4GHz
Scherm en videokaart
Schermdiagonaal 15,6"
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
Backlight Led: Edge-lit
Videochip Intel HD Graphics
en GB ram geheugen van 6GB

als iemand mij hier meer duidelijkheid over kan geven zou heel mooi zijn want de verkoper van de winkel waar ik was van zijn kennis werd ik er ook niet echt beter van.

MVG

waarvoor ga je de laptop gebruiken?

wat betreft cpu kracht is de i3 3110m krachtiger echter heeft de samung laptop wel een dedicated videokaart die krachtiger is
als je hier en daar dus wat spelletjes wilt gaan spelen denk aan minecraft ofzo dan is de samsung beter
ben meer van de zwaardere reken taken dan heb je de toshiba nodig

Ik doe de opleiding BI ( bedrijfskundige informatica ) en dus voornamelijk voor school. Maar ik wil er af en toe ook nog wel eens een spelletje op spelen. Het programma waar ik nu mee werk op school is eigenlijk alleen SQL en dat stelt niks voor en voorzover ik begreep komt er de komende tijd ook niet echt een veeleisend programma waar ik mee moet gaan werken. Daarom leek mij de sony wel een betere keuze maar ik zat toch nog wel wat te twijfelen.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

je hebt over samsung en toshiba dan begrijp ik deze niet Daarom leek mij de sony wel een betere keuze daar zien we geen gegevens van;)

Laatst bewerkt:
Hahaha ja sorry mijn fout ik zei sony maar ik bedoelde de samsung ik was er niet echt bij met mijn hoofd !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan