Ik heb een leuk scriptje gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kleine bug? (Of is het een feature :cool:)

Wanneer ik "Verander per letter" kies dan wordt gewoon de hele zin in die kleur. Ik neem aan dat elke letter een andere kleur hoort te krijgen.
Ook komt er dan bij de tekst te staan "Verander per letter"

Leuk, maar op Helpmij ondersteunen we geen HTML (meer) in posts, dus misschien een optie voor UBB code?

hhhmm. op 4 PC's net uitgeprobeerd en allemaal geven ze dit.
Werkt dus hier wel :rolleyes:

helpmij_script.jpg

Leuk, maar op Helpmij ondersteunen we geen HTML (meer) in posts, dus misschien een optie voor UBB code?

De tekst over Helpmij is maar een voorbeeld, er is hier elke willekeurige tekst in te vullen en natuurlijk te gebruiken in kombinatie met andere htm.

Oké :)

Per letter werkt hier ook niet trouwens (Firefox).

Typisch geval van non-crossbrowsercompatible ;) Safari is hier de browser

@Loonytune, op jouw ss staat ook "Verander per woord, dat is dus niet per letter ;) Per woord werkt ook hier wel.

Wat Breezer bedoelt is dat de output in het tekstboxje geen zin heeft op het forum, je maakt daar gebruik van de html-tag <font>... Verander je dat door [color] dan moet het hier werken.

Hmm touché :p

Voor het forum hier kun je gewoon deze regel wijzigen
Code:
document.myform.code.value+="<font color=\"#"+colourscheme[c1]+colourscheme[c2]+colourscheme[c3]+colourscheme[c4]+colourscheme[c5]+colourscheme[c6]+"\" size=\""+size+"\">"+words[time]+"</font>"+spacer+"";
in
Code:
document.myform.code.value+="[color=\"#"+colourscheme[c1]+colourscheme[c2]+colourscheme[c3]+colourscheme[c4]+colourscheme[c5]+colourscheme[c6]+"\" size=\""+size+"\">"+words[time]+"[/color]"+spacer+"";

Als het goed is krijg je dan de UBB output.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan