Ik heb een nieuwe videokaart 4850 nog steeds lagg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruttyman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Ik heb een nieuwe Ati Radeon 4850 van XFX
Ik speel modern warfare 2 en heb lagg met die kaart wat niet hoort
Specs pc :
AMD Athlon 64x2 Dual Core Processor 4000+
Kloksnelheid 2.11 MHZ 3.00 GB RAM
CoolerMaster 400 Watt
Ati Radeon 4850 van XFX
Mijn moederboord heeft een PCI-e x8 aansluiting misschien dat het daar aan licht
of aan me voeding ofzo ik heb alle drivers ik heb gewoon lagg met modern warfare 2 alles op high geen AA aan moet ik em laten testen ofzo/?

Steam : rutgercapu

Welkom op Helpmij.:)

Het zou goed kunnen dat je PCI-E slot beperking dit veroorzaak. Echter zijn de eisen van de game vrijwel gelijk als COD 4. Kan ook dat je voeding te licht is voor deze videokaart. Wat staat er op de doos van de videokaart aanbevolen als voeding?

Laatst bewerkt:
1) 400 watt is te weinig voor je voeding, ga beter voor 500
2) met een athlon dual core en zo'n grafische kaart heb je een zeer grote bottleneck! (= de grafische kaart kan nooit op volle capaciteit werken, doordat de processor de gegevens niet snel genoeg kan verwerken)
3) een Grafische kaart moet in een PCI-Express X16, nu zit je dus met een PCI-Express X8, dus maar op de helft van de snelheid!

je zou beter alles op medium of low zetten, is er minder kans op lagg hee!
en met die specs, had je beter gegaan voor een 45XX series, die is al goed genoeg voor bij die processor/processorsnelheid

en @ hierboven: CoD Modern Warfare 2 gebruikt wel dezelfde engine als CoD4: Modern Warfare, maar dat wil niet zeggen dat de specs gelijk zijn hoor! CoDMW2 heeft veel betere integratie van Full HD, hoge resoluties, ... dus heeft een betere GPU nodig, net als de textures en models, die veel beter zijn uitgewerkt, waardoor je processor beter en sneller zou moeten zijn. Ook gebruikt MW2 DirectX 10d of misschien al DX11, terwijl de CoD4: MW nog perfect kan draaien op DX9c of DX10a

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan