Ik heb een panasonic DVD-recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissers

Banned
Lid geworden
23 jan 2006
Geachte leden,

Ik ben namelijk in bezit van de Panasonic DVD-recorder merk type DMRE-10. Misschien komen de ze problemen ook bij de bekenden mensen voor wie kan mij eraan helpen...?

Ik heb namelijk op mijn DVD-schijfje staan twee titel van het Baantjer op staan op een medium DVD+R schijfje. En ik wil een exacte kopie maken op een lege DVD+R schijfje hij geeft op dat schijfje van de eigenschappen geeft hij aan 4,01GB. Als ik vervolgens de mappen opend geeft ie aan 11,5 GB herkent iemand dat probleem ook.

Want ik brand hem vervolgens met het brand programma My Record Sonic hij geeft aan 4115 MB kan ik hem eigenlijk wel kopieren Naar een lege medium schijfje......?

Ik hoop dat iemand hem kan beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,:cool:

karell:evil:

Het antwoord op jouw probleem is hier de afgelopen week ook aan bod geweest. Misschien kun je zelf ook even zoeken bij Helpmij.
Doe ik het ook.

Nou ik heb gisteren aardig gezocht maar ik ben bang dat die thread met een vreemde kop ergens anders is neergezet.
Als je vanmiddag hier weer een bericht plaatst dan zal ik opnieuw gaan surfen voor je. Ander vergeet ik het.

Vissers, ik kan het niet zo leuk vinden dat je me voor de 2e hebt laten zoeken naar hetzelfde. :(
Je bent aan het crossposten!!
Ga liever hier verder en probeeer eens uit waarmee het anderen lukte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan