ik heb een pop up probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikweistra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
hallo mij n naam is erik, ik ben nieuw op dit forum en hoop dat er iemand is die mij kan helpen met dreamweaver, het geval is het volgende ik ben een site met dreamweaver cs3 aan het maken en heb met fireworks de hele opmaak gemaakt, de hele boel gesliced zodat ik het met tabellen weer op kon bouwen in dr.weaver, in het ontwerp zit een navigatiebalk met daaronder weer popup menus die ik gemaakt heb in fireworks deze navigatiebalk inclusief de pop ups heb ik geexporteerd vanuit fireworks naar dreamweaver deze maak dan 4 bestanden aan, deze bestanden staan dan in dreamweaver maar als ik het bestand in een tabel zet en bekijk het dan in de browser staat er niet het ontwerp van mijn navigatiebalk maar de text die het bestand heeft, klik ik deze naam dan vanuit de browser aan opent de browser een nieuwe pagina met daarop mijn werkende navigatie balk maar niet de rest van mijn pagina, dus mijn prangende vraag is hoe integreer je nou een pop up menu in dreamweaver zodat deze ook met de rest van je pagina zichtbaar is en dat dan ook het popup menu werkt?

waarom werk je niet gewoon met javascript in plaats met steeds pop ups (vertraagt je site)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan