Ik heb een probleem Help mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paiman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
It is may be spyware but how to delet it

Beste bezoeker, ITers

Ik ben nieuw in deze website.Kan iemand mij helpen aub.
Mij pc is de last tijd heel traag dus ik ben naar window taakbeheerder geweest om te kijken wat er aan de hand is daar staat alleen niet actieve systeemprocessen op 66 of 99 cpu gebruiket verder heeft die 16 kb van gehuegen. maar als ik naar tab blad prestatie kijk dan is CPU normale Ik heb verder de web gekeken voor niet aktieve systeemprocessen niks bijzonder gevonden daarna heb ik gescand met Norton en Ad-aware Nou tot mij verbassing heeft Ad-aware somige bestande van Pinnacle Sudio 9 verwijderd en nu is ook de PC traag en ook kan ik pinnacle niet meer goed gebuiken.
Wat Nu?

Laatst bewerkt:
Ten eerste even een opmerking over je titel, maak deze zo dat het duidelijk is waar je bericht over gaat, PC is traag (bijvoorbeeld). De meeste berichten die gepost worden zijn namelijk van mensen met een probleem die geholpen moeten worden.

Maargoed even naar je vraag, is de pc constant traag of is het alleen het geval dat het opstarten erg lang duurd. Heb je onlangs iets geinstalleerd op je pc ? (sins je pc traag geworden is)
Overigens is de systeemprocessen die op 99 staan normaal, dat heb ik hier ook en m'n pc loopt als een trein ( en nee niet één van de NS ;) )
Misschien kun je een hijackthis logje maken en op dit forum zetten, en zijn hier genoeg mensen die je vanuit dat logje misschien meer kunnen vertellen. Hier op het forum is wel te vinden hoe dat moet.

Overigens heb ik ook slechte ervaringen met Norton, deze belast het systeem behoorlijk, maar als ik het goed begrijp heb je dit probleem nog niet zo lang en als je Norton niet net voor het eerst geinstalleerd is , is het goed mogelijk dat het toch spyware of iets dergelijks is.

Laatst bewerkt:
May be It is spyware but how to delet it

Hoi,