ik heb een programma op mijn pc en die kan ik niet verwijdren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dimmu borgir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
ik was een plaatje aan het downloaden via lime wire toen die klaar was was het geen foto en ik wou het verwijdren maar ging niet en ik die toen open met en dan opsporen via internet en kwam er uit dat het een filext weet iemand hoe ik die kan verwijdren?

heb ik vaker gehad gaat je pc erg traag doen
http://www.antispywareoffensief.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=7
met deze tool kan het killbox
zelf rommelen met killbox is niet aan te raden staat er dat is gewoon bedoelt voor noobs die denken dat als ze de map windows eruitgooien ze meer ruimte krijgen dan start windows niet meer het is dus gewoon bedoelt voor noobs

als je weet hoe windows verkenner werkt kun je het tooltje met gerust hart gebruiken

Laatst bewerkt:
Je moet die plaatjes verwijderen in limewire zelf.
Waar je ook kan zien wat je onderbroken files zijn en waar je opgeslagen files zijn.
Greetsz Thooms.

Je moet die plaatjes verwijderen in limewire zelf.
Waar je ook kan zien wat je onderbroken files zijn en waar je opgeslagen files zijn.
Greetsz Thooms.

onzin maakt niet uit waar je hem afgooit topic starter zei al heeft bestand binnengehaalt kan niet starten heb ik welles gehad het is een oplichting als je op het bestand dubbelklikt opent piant of windows medie player als het een avi bestand is en dan geeft het de melding dat ie de bestand niet kan openen. denk je oke gooi je bestand eraf krijg je melding kan bestand niet verwijderen. dat bestand(je) zorgt ervoor dat spyware's toegang hebben tot de pc zonder dat ze eruit gegooid kunnen worden met welke anti spyware dan ook.

zowel onderboken files als voltooide files kun je met windows verkenner met gerust hart verwijderen

Laatst bewerkt:
melding aan topic starter je moet je pc op virussen en anti spywares scannen als je het bestand erafgegooid hebt zie mijn handtekening mazzel

AUB niet zomaar met Killbox rommelen, is een handig maar krachtig tooltje.

Start eens op in de Veilige Modus, en probeer het bestand dan te verwijderen gewoon via de Verkenner.

onzin maakt niet uit waar je hem afgooit topic starter zei al heeft bestand binnengehaalt kan niet starten heb ik welles gehad het is een oplichting als je op het bestand dubbelklikt opent piant of windows medie player als het een avi bestand is en dan geeft het de melding dat ie de bestand niet kan openen. denk je oke gooi je bestand eraf krijg je melding kan bestand niet verwijderen. dat bestand(je) zorgt ervoor dat spyware's toegang hebben tot de pc zonder dat ze eruit gegooid kunnen worden met welke anti spyware dan ook.

zowel onderboken files als voltooide files kun je met windows verkenner met gerust hart verwijderen

Ik heb dus ook hetzelfde gehad met bestanden van limewire die niet te verwijderen waren via de verkenner.
En later kwam ik erachter dat ik ze in limewire zelf kon verwijderen. Vandaar mijn suggestie.
Greetsz Thooms

Ik heb dus ook hetzelfde gehad met bestanden van limewire die niet te verwijderen waren via de verkenner.
En later kwam ik erachter dat ik ze in limewire zelf kon verwijderen. Vandaar mijn suggestie.
Greetsz Thooms

als het bestand in limewire aan het afspelen is krijg je het er niet uit met verkenner natuurlijk

Thooms bedoelt, dat je het bestand ( als ie niet aan het afspelen is in LimeWire ) mischien kan verwijderen binnen LimeWire in de Library / Bibliotheek.

misschien(een krachtig woordje erbij) :cool:

is het probleem opgelost hoe heb je het aangepakt?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan