Ik heb een scherpheid probleempje..

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipeke10

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hallo Helpmij'ers,
Ik ben van plan een nieuwe fotocamera te gaan kopen.
Maar daarvoor moet ik nog wat sparen 8-)
Nu heb ik een camera van "Blue Bision" waar bij de lens opstaat : F/2.8 F=5.58mm
En er staat 4x Digital zoom. Slechte camera dus. De foto's zijn ook slechte kwaliteit.
Ik wil toch voordat ik een nieuwe fotocamera heb redelijke foto's maken. Heeft iemand een tip hoe je foto's scherper kan laten lijken/maken? Of zou ik me me mobiel de samsung shine foto's maken? Wat is slim tot dat ik een goede camera heb?

Mvg, Kip:o

Hallo wat denk je zelf, dat het toegestaan is om na 3 kwartier je topic alweer omhoog te schoppen? Nee dus. De mensen helpen hier allemaal vrijwillig en hebben nog een leven naast Helpmij. Daarom je laatste bericht verwijderd.

Scherpe foto's is buiten een goede camera ook afhankelijk van wie ze maakt.Hoe stil houdt deze persoon de camera. Wat voor sluiter tijd wordt er gebruikt.

Wat voor soort camera zoek je?
Ik heb zelf een Spiegelreflex camera van Sony : DSLR-A200.
Daar ben ik erg tevreden over, of zoek je een digitale camera? dan zou ik voor canon kiezen of panasonic http://www.camera.nl/Lumix%20DMC-TZ...oclick&utm_term=Panasonic Lumix DMC-TZ7 Zwart

Ik zoek geen digitale camera maar gewoon een professionele canon ofzo,
En over hoe stil ik me hand hou dat komt wel goed, Zet het vaak op een statief of hou hem stil op een voorwerp wat bij de plek waar ik een foto maak staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan