Ik heb een site gemaakt in Dreamweaver cs5 maar akn niet uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryd

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
6
dit staat op mijn internet site Verboden
Je hebt geen toestemming om toegang te krijgen / op deze server.

Daarnaast werd een Gevonden niet fout 404 ontmoet terwijl het proberen om een ErrorDocument te gebruiken om het verzoek te behandelen.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.3 (CentOS) Server at www.henrydunnewind.nl Port 80

Volgens mij heb ik iets niet goed ingevuld maar heb geen idee wat.
 
nee

Hoe doe ik dat heb het programma pas moet nog een boek kopen
 
Laatst bewerkt:
Als je nu je site opent op je PC (die je gemaakt hebt in dreamweaver) hoe heet deze file dan?

waarschijnlijk iets in de trend van website.html

Deze file moet altijd index.html heten en deze moet je uploaden naar je webruimte.

succes!
 
Als je nu je site opent op je PC (die je gemaakt hebt in dreamweaver) hoe heet deze file dan?

waarschijnlijk iets in de trend van website.html

Deze file moet altijd index.html heten en deze moet je uploaden naar je webruimte.

succes!

deze moet niet ALTIJD index.html noemen..

uw website is http://www.henrydunnewind.nl/. Als je een index.html file upload naar uw webserver. Dan opent uw website deze automatisch. Als je hier GEEN index.html in hebt staan. Dan krijg je een keuzelijst, dit is dus niet het geval bij u. (Je moet dus niet persé uw file veranderen naar index.html, stel dat het niet eens de homepage was?). U had beter gezegd dat de threadstarter de homepagina altijd de naam 'index.html of .htm' moet geven.

@threadstarter
Probeer uw website eens te uploaden via filezilla. Filezilla is een FTP programma dat gratis te gebruiken is. Vroeger toen ik nog met dreamweaver werkte had ik ook altijd problemen met de instellingen van die FTP. Gebruik gewoon een FTP programma.

Mvg, Dieter
 
Laatst bewerkt:
moet ik mijn bestand niet op slaan als 0203

dus als ik het goed begrijp moet ik mijn betsanden anders oplaan

dus hij slaat geen bestanden automatic op als index. pagina maar hoe gaat dat met de andere 30 pagina dan.

groetjes Henry
 
dus als ik het goed begrijp moet ik mijn betsanden anders oplaan

dus hij slaat geen bestanden automatic op als index. pagina maar hoe gaat dat met de andere 30 pagina dan.

groetjes Henry

Stelt u het volgende voor:
U hebt 1 pagina namelijk een homepagine deze krijgt als naam 'index.html'.
De volgende pagina's kan u gewoon namen geven zoals u wilt met dezelfde extensie '.html'. Daarna kan u gewoon linken naar andere pagina's!

Hoe u uw pagina opslaat maakt eigenlijk niet zoveel uit. U moet gewoon zien dat uw startpagina als index.html wordt opgeslagen!
 
heb nu de andere pagina ook ge update maar ziet er niet uit

de pagina 2 kan ik rustig opslaan als 2 maar de link naar de pagina moet wel index zijn.

klop dit
 
de pagina 2 kan ik rustig opslaan als 2 maar de link naar de pagina moet wel index zijn.

klop dit

neen.. U kan het bestand 2.html noemen. De link naar deze pagina zal nog steeds 2.html zijn. U moet gewoon zeker zijn dat uw HOMEPAGE index.html noemt.
 
website

mijn site bestaad uit 1 index en de andere pagina kan ik gewoon als 2 en 3 opslaan.

Maar dan moet ik alle losse bestanden toch oop uploaden anders krijg ik het zolas ik nieuw heb geen logo,s op de site.

ik gebruik nu ftp filla
 
Zoek nog wel

Zal kijken moet volgens mij meer index bestanden hebben ehb nu de oude uit plublisher er weer opgezet.

al vast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan