ik heb een spel gedownload maar in het bestand zit maar 5 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik was bezig met gta 4 te downloaden en na 100 uur was die eindelijk klaar en het bestand van 7,29 gb ik had hem geopend en zat er AUDIO_TS en VIDEO_TS die AUDIO_TS was helemaal leeg en in die VIDEO_TS zitten een paar bestandjes en 2 daarvan waren filmpjes van 2 seconden:confused: en wat .BUP en .IFO bestanden
met een xbox emulator cxbx kon ik het niet afspelen of starten en met daemontools kon ik hem alleen openmaken.
oja het kan zijn dat het handig maar wat ik had gedownload waren 2 bestanden gta4-digi.dvd en gta4-digi en dat was een rar bestand

wie kan mij verderhelpen of doe ik wat verkeerd?
alsvast bedankt

greetz,
kvbmaster

*ik weet niet 100% zeker of ik dit wel mag zeggen want anders pas ik hem aan een email sturen kan ook naar boerland_kevin@live.nl

nogmaals bedankt:o

gtaIV is er niet voor de xbox
en een xbox 360 emulator is er nog niet en je moet echt een hele goede pc hebben om een emulator te draaien
dus ik denk dat die 100 uur voor niks zijn geweest

is er dan wel een playstation 3 emulator? en me pc is best wel goed dus daar ligt het niet aan;)

GTA lV is er wel voor de XBOX 360 :P\

Heb je al op Google gekeken voor die emulator?
Er is wel een PSP EMULATOR

Laatst bewerkt:
niet voor de 1e xbox anders had ik heus wel voor een xbox 360 gezegt;)
en hij heeft niks aan een psp emulator als het een 36o spel is
En de heel erg goede pc's van deze tijd trekken nu pas redelijk de ps2 emulator.
En er is ook nog geen ps3 emulator en die zou er nog niet snel komen. Geen een pc trekt de xbox 360 of ps3 emulator.

Ik zou zeggen ga naar de winkel--> koop XBOX 360(ps3 het is maar wat je wilt)--->En GTA lV en dan ben je klaar:p

kan ook maar ik wou het eerst proberen op de niet legale manier:P
want xbox 360 kost de goedkoopste 200 euro en als je dan nog een redelijke wilt 350 euro als goed is zoiets:P en gta 4 heb ik gezien voor 45 euro bij de e-plaza die nieuw komt dus dat is wel goedkoop denkik voor gta 4:P

wat is eigelijk het verschil met wel en geen hardeschijf? zonder hardeschijf moet je toch elke keer de cd erin doen als je het spel wilt gaan spelen en met hardeschijf kan je gewoon aanklikken en zonder cd?

De HDD wordt bij de Xbox360 vaak gebruikt als tijdelijke opslagruimte voor spellen, waardoor ze minder laadtijden hebben.
Een groeiend aantal spellen stelt de HDD zelfs verplicht en je kunt uiteraard demo en downloads enkel opslaan op de HDD (nou ja, downloads dan weer niet per se, maar wel bij meer dan 512MB en uitbreidingen voor games dus).

en je moet nog altijd een disc gebruiken

oke ik ben wel kieskeurig in de kwaliteit welke kwaliteit is dan beter van de xbox 360 of ps 3? en kan je met de ps 3 ook op internet?

Qua prestaties is de ps3 beter, online word ook steeds beter bij de ps3 en bij de xbox 360 is online alles goed geregeld, maar moet je wel 60 euro in het jaar betalen om online te gamen, maar bij de PS3 is dat niet het geval.
Persoonlijk zal ik voor de PS3 gaan, want die is in de toekomst denk ik beter als de 360.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan