ik was bezig met gta 4 te downloaden en na 100 uur was die eindelijk klaar en het bestand van 7,29 gb ik had hem geopend en zat er AUDIO_TS en VIDEO_TS die AUDIO_TS was helemaal leeg en in die VIDEO_TS zitten een paar bestandjes en 2 daarvan waren filmpjes van 2 seconden
en wat .BUP en .IFO bestanden
met een xbox emulator cxbx kon ik het niet afspelen of starten en met daemontools kon ik hem alleen openmaken.
oja het kan zijn dat het handig maar wat ik had gedownload waren 2 bestanden gta4-digi.dvd en gta4-digi en dat was een rar bestand
wie kan mij verderhelpen of doe ik wat verkeerd?
alsvast bedankt
greetz,
kvbmaster
*ik weet niet 100% zeker of ik dit wel mag zeggen want anders pas ik hem aan een email sturen kan ook naar boerland_kevin@live.nl
nogmaals bedankt
met een xbox emulator cxbx kon ik het niet afspelen of starten en met daemontools kon ik hem alleen openmaken.
oja het kan zijn dat het handig maar wat ik had gedownload waren 2 bestanden gta4-digi.dvd en gta4-digi en dat was een rar bestand
wie kan mij verderhelpen of doe ik wat verkeerd?
alsvast bedankt
greetz,
kvbmaster
*ik weet niet 100% zeker of ik dit wel mag zeggen want anders pas ik hem aan een email sturen kan ook naar boerland_kevin@live.nl
nogmaals bedankt