Ik heb een spel Geinstalleerd mar hij geeft telkens een Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

nurullah

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2012
Berichten
11
Hoi beste lezer,

Ik heb een spel als Age of Empires 3 geinstaleerd. Ik heb alles goed geinstalleerd, maar als ik de spel wil opstarten zech hij Age of Empires 3 werkt niet meer, maar op mijn vader´s laptop doet die het wel. Mijn laptop´s video kaart en al is geschikt. Mijn vader heeft de zelfde laptop maar die geeft geen foutmelding dus wat is het probleem? Hoe kan ik het oplossen?:(

Groetjes, Nurullah
 
microsoft framework uptodate?
Directx upto date?
flash player up to date?
 
Heb ik ook Gedaan maar hij doed het nog steeds niet. Geeft weer de zelfde foutmelding aan als Age of Empires 3 werkt niet meer
en dan kan je selecteren programmma afsluiten. Wat moet ik nu doen
 
Nog steeds geen Resultaat

Ik heb alles 3 keer zitten herhalen maar hij doet het niet ook nog opnieuw geinstalleeerd ook gen succes wat nu?
 
Ik heb alles 3 keer zitten herhalen maar hij doet het niet ook nog opnieuw geinstalleeerd ook gen succes wat nu?


je geeft te weinig informatie nu,
om wat voor melding gaat het precies?
welke versie windows heb je?

als je vista of windows7 hebt dan heb je compabiliteitsproblemen me het spel
zet hiervoor de instellingen terug naar XP of lager
dan is het opgelost
 
het is een mooi spel age of empires welke versie je ook hebt.
en het wordt ook nog heel veel gespeeld zowel op de originele servers als ook op
gameranger, steam of hamachi....

hopelijk ben je er nu uit al vind ik het wel raar dat je niet wist dat het teruggezet moest worden omdat je pa immerts hetzelfde probleem gehad moet hebben, ook mensen
die 64 bits versies draaien ondervinden veel problemen met oudere spellen maar blijkbaar zit daar niet de ceht harde kern van de gamers want die ik ken draaien bijna allemaal op 32 bits om die reden uiteraard werken alle nieuwere games wel onder 64 bits heb ik begrepen....

ik merk op dat multibooten met twee stuursystemen bij voorbeeld windows 7 en xp als tweede op een pc het fijnste werkt zo kun je toch alle oudere spellen volop draaien zonder problemen en de nieuwere ook terwijl windows 7 toch in de 64 bits versie kan dan......

succes met het spel.....
 
windows7 terugzetten naar XP ?

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen ?
Ik wil het spel Rummikub spelen op mijn Laptop met Windows7 , werkte eerst wel op XP en Vista
 
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen ?
Ik wil het spel Rummikub spelen op mijn Laptop met Windows7 , werkte eerst wel op XP en Vista

met de rechtermuisknop op de executable gaan staan je weet wel het bestandje waarmee je het spel opstart...
dan bij eigenschappen onderin, compabiliteit en dan die compabiliteitsmodus op XP zetten .... niet vergeten
op toepassen te drukken rechtsonder....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan