Ik heb een spel : Lord Of The Rings The Battle For Midde eurth II(2) But...

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsgast

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Vroeger speelde ik het heel vaak enzo altijd online maar ik kan niet meer online omdat ik mn account vergeten ben, en geen nieuwe kan maken kan ik niet meer online.
Weet iemand een winkel waar je het opnieuw kan kopen, ofzo want ik vind het nergens meer:s
Of iemand die zijn account wilt afstaan, iemand die een manier weet om achter je account te komen zonder je het email adres weet?

Beste Thijs, gezien de reacties van jou heb ik mijn gerede twijfel of je zelf wel enige moeite hebt ondernomen er gericht naar te zoeken.
We willen je graag van dienst zijn als je er echt niet uit komt.

Als je bij de laatste link een 2 erachter had gezet, had je die zeer zeker wel gevonden voor de pc, althans ik wel.

Ja dat heb ik gedaan, maar die staat voor 99euro en de normale prijs is 10euro...

Thijsgast kijk is op bol.com? en koop een nieuwe lord of the rings battle of middle earth 2? Dat is wel goedkoper dan 99 euro :D

Eigenlijk hebben ze hem bijna nergens meer het spel word niet meer gemaakt.

Kijk is bij bartsmit
free record shop
Mediamarkt en nog veel meer van die winkels , anders kan je het downloaden het spel gratis en volledige versie
of koop een anderen soort lord of the rings , er is nu een lord of the rings warth of north (weet niet precies de naam).

Maar op ea kan je et spel wel kopen denk ik en dan kan je hem online downloaden.
http://www.ea.com/lotr-the-battle-for-middle-earth-2
Klik op de link en ga naar de website.

Klik hier voor pc downloads van EA

Of nog wat misschien wel ook kan
download het van steam af.

Hopelijk lukt dat ,

gr daa

Ik kan het gratis downloaden enzo maar het probleem is dat je dan niet online kan ik kijk wel via stream in de bart smit free record enzo ben ik al geweest:p

De servers van dit spel zijn offline gehaald en kunnen dus niet meer bespeeld worden. Je zou nog altijd via hamachi of Gameranger kunnen spelen tegen een kleine groep mensen die dit spel nog speelt zoals ik doe.

mvg,
Playcastor

Probeer steam maar eens of van EA (electronic arts) af te halen.
Zeg me als het niet lukt , maar probeer het wel eventjes uit of het lukt.

:o jammer dat de servers ofline zijn gehaald :( was juist zo een geweldig spel online ik heb uren doorgebracht achter mn pc op dit spel:s, hoe kan ik dan via hamachi ?

Het heeft geen zin dit spel meer te kopen, je zou alleen authenticatie nodig moeten hebben voor online maar dat bestaat niet meer. (op bovenvernoemde opties na)
Behalve als je de makers wilt steunen natuurlijk.

Hamachi is alleen voor vrienden die het ook hebben, ik raad je persoonlijk gameranger aan. Google gameranger en de rest volgt van zelf als je het spel hebt ;).

Oh dat wist ik ook niet dan word het een anderen lord of the rings of kijken waarom de servers offline zijn gehaald . Thijsgast probeer eerst even uit te zoeken hoe je het doet via Hamachi en als het niet lukt dan vraag je maar in het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan