ik heb een trojan,wat nu?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
mijn zoontje heeft een spel gespeeld op internet,en sinds kort heb ik een trojan:(.
weet iemand een programma,waarbij ik deze kan verwijderen?.ik hitman pro al geprobeerd,maar de licentie is verlopen.helaas:rolleyes:.

Okee,alles goed en wel,maar wat is er fout aan het kopen van goede antivirus software.
Is dat een vies woord,kopen.

Okee,alles goed en wel,maar wat is er fout aan het kopen van goede antivirus software.
Is dat een vies woord,kopen.

Heeft de TS iets gezegd dan over het eventueel niet willen kopen/hebben van een(betaalde) antivirus??:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Heeft de TS iets gezegd dan over het eventueel niet willen kopen/hebben van een(betaalde) antivirus??:rolleyes:

vond het al een raar antwoord,meschien verkeerd gelezen.;).
jou antwoord ga ik opvolgen leo.kijken of het werkt.je hoort van me;)

zou je een goede antivirus software hebben ,dan had je ook geen wormen,trojans,of wat voor virussen dan ook gehad.
Dat wordt dan namelijk tegengehouden.
Dus koop iets fatsoenlijks.

Dat slaat nergens op

Dat wordt dan namelijk tegengehouden

Mijn beveiliging
Kaspersky Antivirus 2010
Malwarebytes Anti-Malware Pro
Hitman Pro 3.5
MSE <gratis

En toch word mijn PC regelmatig geïnfecteerd :)

4b6eac5e8fb1c-beveiligd.jpg

Dan heb je waardeloze software,of deze is gedeeltelijk uitgeschakelt.
En die hitman pro,doe die maar heel snel van je pc verwijderen.
Dat is vertragende troep.
Het is niet goed om meerdere antivirus software op je pc te hebben.

Hoi !

@HitmanPro doet vaak te veel, d.w.z. dat of Windows of diverse applicatie's niet meer werken !

Enne....probeer het es te verwijderen, daarna werkt de helft van je programma's niet meer !

Is alleen geschikt voor mensen die geen enkel benul van 'n PC hebben en er behalve e-mailen en MSN-nen weinig mee doen.

Toevallig vandaag nog 'n hoop problemen door ondervonden na verwijdering, bijv. geen netwerkverbinding meer etc.etc.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
zou je een goede antivirus software hebben ,dan had je ook geen wormen,trojans,of wat voor virussen dan ook gehad.
Dat wordt dan namelijk tegengehouden.
Dus koop iets fatsoenlijks.

Definitie van virusscanner:
Een programma dat probeert virussen op te sporen en op te ruimen. Een goede virusscanner zal tegenwoordig niet alleen virussen detecteren, maar ook andere malware, zoals rootkits, spyware, malicious code en trojaanse paarden. Ook moet de virusscanner in staat zijn om toekomstige virussen op te sporen, door bijvoorbeeld heuristic scanning.
Bron: ComputerWoordenboek

Wat niet wil zeggen dat je nooit een virus o.i.d. kan oplopen.Er is geen 100% zekerheid,in tegenstelling tot wat veel mensen denken,zeg nooit "nooit".
Veel heeft met surfgedrag te maken en onwetendheid,vandaar dat er steeds meer Nep AntiVirusSoftware op de markt verschijnt waar goed geld aan verdiend wordt,omdat de meeste thuisgebruikers geen flauw benul hebben en op alles klakkeloos op OK drukken.

Heee mik,helemaal mee eens.
Vooral dat klakkeloos overal op ok drukken.
En dat surfgedrag en onwetendheid.
@arretje,ik heb ervaring met het programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan