ik was eergister wat aan het downloaden via een torrent programma maar dat wat ik downloade was blijkbaar een virus en toen ik het bestand aanklikte kreeg ik een soort mieren of iets wat daar op lijkt die aan het beeldscherm aan het eten zijn het waren er iets van 10 of 15 (ik heb niet precies geteld) en toen die dingen wegging wist ik dat er iets mis was en toen kreeg ik error's heel veel error van bestanden die verwijderd zijn en geheugen bestanden en toen ik hem herstarte ging die enorm langzaam en er waren allemaal anti spyware programma's geinstalleerd.
ik heb als anti virus avg 8.0 en die vond niets en spybot vond 20 spyware en waren allemaal gefixed op 1 na en toen moest die worden herstart dat die kon worden gefixed maar toen wou spybot helemaal niet meer opstarten
ik wou dan maar xp opnieuw installeren maar werkt ook niet dan komen er ook allemaal fouten enzo
wie kan mij helpen
greetz,
kvbmaster
ik heb als anti virus avg 8.0 en die vond niets en spybot vond 20 spyware en waren allemaal gefixed op 1 na en toen moest die worden herstart dat die kon worden gefixed maar toen wou spybot helemaal niet meer opstarten

ik wou dan maar xp opnieuw installeren maar werkt ook niet dan komen er ook allemaal fouten enzo
wie kan mij helpen
greetz,
kvbmaster