ik heb een virus die bestanden verwijderd op me pc hoe krijg ik hem weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik was eergister wat aan het downloaden via een torrent programma maar dat wat ik downloade was blijkbaar een virus en toen ik het bestand aanklikte kreeg ik een soort mieren of iets wat daar op lijkt die aan het beeldscherm aan het eten zijn het waren er iets van 10 of 15 (ik heb niet precies geteld) en toen die dingen wegging wist ik dat er iets mis was en toen kreeg ik error's heel veel error van bestanden die verwijderd zijn en geheugen bestanden en toen ik hem herstarte ging die enorm langzaam en er waren allemaal anti spyware programma's geinstalleerd.
ik heb als anti virus avg 8.0 en die vond niets en spybot vond 20 spyware en waren allemaal gefixed op 1 na en toen moest die worden herstart dat die kon worden gefixed maar toen wou spybot helemaal niet meer opstarten:confused:
ik wou dan maar xp opnieuw installeren maar werkt ook niet dan komen er ook allemaal fouten enzo

wie kan mij helpen

greetz,
kvbmaster

ja dat wou ik ook al proberen maar hoe kom ik in zoon ding waar ik dat kan typen als ik de pc opnieuw heb opgestart kan ik het niet vinden

ik zit nu helemaal met een probleem
ik deed de xp cd erin opnieuw opstarten en in de bios cd speler op de 1ste plek zetten en toen boote de pc niet vanaf de cd dus deed ik maar handmatig door op f8 te drukken en starte de cd ook niet maar toen ik de pc door liet lopen kon ik kiezen uit Windows micrsoft xp professional en Windows micrsoft xp professional setup ik had de setup gekozen en kreeg wel hardware word geconfigureerd of wat er dan ook komt te staan als de setup start en kreeg ik ervoor te staan dat er een bestand ontbreekt en xp gewoon starten wil ook niet meer dan gaat die gelijk herstarten. is er ook nog een andere manier om de hardeschijf leeg te halen magneet ertegen? iets loshalen op de hardeschijf en er weer opzetten?

alvast bedankt

greetz,
kvbmaster

ook nog een andere manier om de hardeschijf leeg te halen magneet ertegen? iets loshalen op de hardeschijf en er weer opzetten?
dat zal perfect werken, maar daarna kun je de schijf weggooien.:D

Heb je een originele windows cd? of misschien een recovery cd?

Laatst bewerkt:
ik had altijd illegale cd's ik heb laatst nog een legale versie in de winkel gekocht en die werkte en ik heb zelf de pc inelkaar gezet en geen recovery disk gemaakt

en als het echt een virus is die er niet uitwil dan hou ik wel een magneet tegen de hardeschijf aan ofzo:P koop ik wel een nieuwe wat ik ook al van plan was

Kan je via systeemherstel je pc niet naar een eerder herstelpunt terugbrengen? Een herstelpunt van voor dat deze ellende begon.

Kan je via systeemherstel je pc niet naar een eerder herstelpunt terugbrengen? Een herstelpunt van voor dat deze ellende begon.

dat kan ook met killdisk, kun je de schijf daarna nog gebruiken ook.

maarre serieus, wanneer je niet van cd kan starten krijg je windows ook niet op een nieuwe harde schijf geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan