Tijdelijke acc
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 sep 2010
Hoi! Een tijdje geleden had ik het jeefo virus. dat was even weg maar sinds kort heb ik weer last met mn pc. Ik was onlangs mn downloads aan het opschonen (want die nemen veel plaats in) toen ik me plotseling herinnerde dat het jeefo virus ook bestanden naar je pc download. Ik vond een bestand genaamd FSS_3D20. Ik weet niet wat dit is. als ik op 'eigenschappen' klik, staat er tevens een melding dat het bestand van een andere pc afkomstig is en dus word geblokkeerd. deze blokking schijnt echter niet te helpen.
EDIT: Het bestand is nu verwijderd.
NOTE:IK WEET NIET OF DIT BESTAND DE OORZAAK IS. (wel sterk vermoeden)
In other news: Als ik naar mn Downloads folder ga, word mn pc plotseling ineens zwak voor 'Windows Explorer reageert niet'
als ik enkele bestanden verwijder, heeft ie dit makkelijk en moet ik Windows explorer opnieuw opstarten.
Ook interessant: ik heb net 5 min. geleden mn pc opgestart. ik had 95.2 GB vrije ruimte. Na de herstart was dit plotseling 94! Ik maak me zeer ongerust over wat dit virus allemaal kan aanrichten... Ik ben ook niet meer zeker of het wel het Jeefo virus is. Kan iemand me helpen? Talloze scans met 3 programma's helpen niet.
(Spyware doctor, Avast!,Microsoft security essentials)
EDIT: ik probeerde nu Malwarebytes (naar advies van Modag) maar dit programma vertrouw ik niet echt.
Het reageert vaak niet meer. ik sluit dan het programma niet af, want het reageert na een tijdje wel weer,
maar ik ben bang dat dit neveneffecten heeft op de scankwaliteit (ik heb slecht een geringe kennis
)
(Het svchost probleem bleek normaal te zijn
)
EDIT:na wat handmatige schijfopruiming vond ik in mijn C schijf de map 667e4486c454a4c5c0448697c875b4
Dit is een zeer rare naam, en google vind niks. hij LIJKT leeg te zijn (eigenschappen) maar als ik erin wil gaan,
krijg ik een melding dat ik geen toegang heb tot de map :O! dit vind ik ten zeerste verdacht. ik onderneem geen actie
tot iemand van jullie mij een antwoord kan geven.
Misschien helpt dit.
Systeem: HP Pavillion dv7
RAM:4096 MB
CPU:2.16 GHZ
Thanks!
EDIT: Het bestand is nu verwijderd.
NOTE:IK WEET NIET OF DIT BESTAND DE OORZAAK IS. (wel sterk vermoeden)
In other news: Als ik naar mn Downloads folder ga, word mn pc plotseling ineens zwak voor 'Windows Explorer reageert niet'
als ik enkele bestanden verwijder, heeft ie dit makkelijk en moet ik Windows explorer opnieuw opstarten.
Ook interessant: ik heb net 5 min. geleden mn pc opgestart. ik had 95.2 GB vrije ruimte. Na de herstart was dit plotseling 94! Ik maak me zeer ongerust over wat dit virus allemaal kan aanrichten... Ik ben ook niet meer zeker of het wel het Jeefo virus is. Kan iemand me helpen? Talloze scans met 3 programma's helpen niet.
(Spyware doctor, Avast!,Microsoft security essentials)
EDIT: ik probeerde nu Malwarebytes (naar advies van Modag) maar dit programma vertrouw ik niet echt.
Het reageert vaak niet meer. ik sluit dan het programma niet af, want het reageert na een tijdje wel weer,
maar ik ben bang dat dit neveneffecten heeft op de scankwaliteit (ik heb slecht een geringe kennis

(Het svchost probleem bleek normaal te zijn

EDIT:na wat handmatige schijfopruiming vond ik in mijn C schijf de map 667e4486c454a4c5c0448697c875b4
Dit is een zeer rare naam, en google vind niks. hij LIJKT leeg te zijn (eigenschappen) maar als ik erin wil gaan,
krijg ik een melding dat ik geen toegang heb tot de map :O! dit vind ik ten zeerste verdacht. ik onderneem geen actie
tot iemand van jullie mij een antwoord kan geven.
Misschien helpt dit.
Systeem: HP Pavillion dv7
RAM:4096 MB
CPU:2.16 GHZ
Thanks!
Laatst bewerkt: