Ik heb een vrij nieuwe pc, maar kan de meeste games niet starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeydennis95

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2013
Hallo.

Ik heb een vrij nieuwe pc met een goeie video kaart, en processor. mijn pc kan gewoon normaal spelletjes spelen zo als world of warcraft hoge kwaliteit, maar de meeste games kan ik gewoon niet starten.....
ik heb lord of the rings battle for middle earth gedownload en een maat ook hij kan het spelen maar bij loopt ie al vast bij het opstartscherm:/ hierna had ik far cry gekocht hier had ik ook veel problemen mee met opstarten.
Mijn vraag is waarom start mijn pc geen games op.... wat zou hier de reden van kunnen zijn?.

Alvast bedankt

specificaties? waar gekocht? ook echt nieuw gekocht? drivers geïnstalleerd/geupdate?

Merk is cooler master. Video kaart: Geforce GTX 680, Intel Core i7 -3820 CPU @ 3,60GHz
waar ik het gekocht heb kan ik niet 1.2.3 opkomen, en ik heb hem zelf samengesteld bij een winkel.
btw die maat die het heeft geprobeerd ook loopt stage in de ICT en begreep er niks van tot het bij hem wel installeerd en bij mij niet....

Van de video kaart was dit de laatste driver: NVIDIA® GeForce Experience™ 1.7.1 Hoogtepunten Release:

nee dat is niet de driver, dat is een additioneel programma. En de rest van je drivers?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Eerst de chipset driver geïnstalleerd en daarna de Nvidia driver?

ik weet tot die maat in de ICT werkt tot hij altijd de laatste drivers installeerd. dus denk tot drivers wel ok zijn?

Als jouw vriend in de ICT werkt, waarom doet je pc het dan niet naar behoren?

nou hij loopt er stage, maar hij kon er dus niet opkomen waarom mijn pc de meeste games niet start. en bij de eerste installatie miste ik ook bestanden.. zei hij want hij had de game ook geinstalleerd.

Betreft het een legale game? Zo klinkt het niet namelijk.

dat klopt het was gedownload, maar toen heb ik een game Gekocht, en het probleem bleef zich voordoen... Ik had hierbij ook de winkel gebeld en zei zijde bij geen specifiek melding kan ik je hier niet bij helpen dan moet je de game maker contact opnemen....

inderdaad, bij problemen met gekochte games moet je bij de gamemaker contact opnemen.

En je drivers installeren natuurlijk.

Maar het probleem is het geeft geen melding aan soms start hij de game wel maar dan moet ik naar taakbeheer om het bij processen te sluiten;/. en bij lord of the rings battle for middle earth 2 loopt het gewoon vast bij het begin.
maar waar kan ik dan de drivers vinden wat voor drivers? kan je mij een naam geven van een driver?

Op de site van de fabrikant van je moederbord. Ik weet niet welk moederbord je hebt, dus dat kan ik ook niet voor je opzoeken.

Ik heb de pc gekocht bij compusale in heeswijk-dinther, de kast zijn merk is cooler master Elite 334 ATX midi-tower
hoop tot het genoeg info is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan