Ik heb geen beeld meer. HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PoSTeRMaN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Om een kort verhaal lang te maken.
Ik wilde een harde schijf formateren. Geen punt. Ik dacht, ik ga pc van binnen schoonmaken, het stof verwijderen. Geen punt. Dit had ik eerder gedaan.

Toen deed ik de pc weer aan. Ik had geen beeld meer en de harde schijf maakte ineens meer geluid. Het leek wel een stofzuiger. Ik dacht misschien de fan schoonmaken. Geen punt. Ook al eerder gedaan.

Schoongemaakt, terug gezet en pc weer aangemaakt. Dit keer begon deze te piepen. een continueus gepiep, laag gevolgd door hoog. Volgens een internetsite voor piepcodes zou het de cpu of het geheugen kunnen zijn.

Nieuwe processor besteld en ge�nstalleerd. Inmiddels geen gepiep en stofzuiger geluid meer maar ook nog steeds geen beeld.
Het is een oudere pc met een Intel Pentium 4 Socket 478. Ik ga nu precies dezelfde processor bestellen als die erin zat voordat ik nog meer ga bestellen.

Mijn vraag is eigenlijk; zijn er voor de hand liggende oplossingen? Of misschien die ene gouden tip voor deze arme jongen(amateur-hobbyist)

Merk en type moederbord?
Merk en type intern geheugen?
Merk en type videokaart?
Merk en type voeding>

Want zonder info is het koffiedik kijken

heb je de fan van de cpu los gehad??
zoja
wel weer nieuwe koelpasta gebruikt??

Allereerst bedankt voor de snelle reacties.

Moederbord: ASUS P4T-E
Intern geheugen: Intel Pentium 4 1.8 GHZ/256/400/17.5V
Videokaart: ASUS V7700PRO/64M(V7700TI/64M)
Voeding:?(SWITCHING POWER SUPPLY MODEL:LC-A350ATX)TOTAL OUTPUT IS 350W MAX.

De fan heb ik pas los gehad van cpu nadat deze begon te piepen.
Na het verwisselen van processor geen gepiep meer.
En ... geen nieuwe pasta gebruikt.
Ik ga dit wel bestellen. Heb je nog aanraders? Ben je bekend met het merk Arctic?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan