IK heb hulp nodig bij het programmeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Takua
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Ik zocht informatie en dingen om te leren hoe ik mijn eigen programma maak kunnen jullie tips geven? En ik bedoelde ook echt programma geen website. Duh! Ik had bijna 1 jaar geleden html geleerd. Maar welke talen zijn voor programma's? En waar kan ik dat leren?

Laatst bewerkt:
Html

Ik denk dat ik miss met html ga beginnen of zijn er nog makkelijkeren ik wil met de makkelijkste beginnen

Ik denk miss met html te beginnen
of zijn er nog makkelijkeren ik wil met de makkelijkste beginnen

HTML is voor websites.

Wil je alleen websites doen, of (ook) echte programma's?

Wow dit is lang geleden! Maar ik was vergeten opgelost aanteklikken. Alleen er is toch nog een vraag. Hoe kan ik zelf een embed code maken? Zonder van anderen sites aftehalen.

En trouwens heb ik allang een html website. Maar ik wil nu ook programma's. Ik wou al heellang programma's en spelletjes maken. Maar dan moet ik iets vinden om dat te leren.

Moeilijke taal: C++ .net
Gemmideld: C# .net
Makkelijk: Vb .net

Download ze op microsoft site, zoek gewoon met google bijv:
"C++ express edition"

Zoek een paar tuts op het internet om op het makkelijkst te beginnen, en wordt er goed in.

Moeilijke taal: C++ .net
Gemmideld: C# .net
Makkelijk: Vb .net

Download ze op microsoft site, zoek gewoon met google bijv:
"C++ express edition"

Zoek een paar tuts op het internet om op het makkelijkst te beginnen, en wordt er goed in.

.NET is een onderste laag, zoals Java dat ook heeft... Daar boven op heeft Microsoft C#, C++ en Virtual Basic geschreven.

Ik wil je aanraden, koop een gewoon C-boek(je), niet C++, en ga vandaar uit verder

Zo lang geleden

Zo lang geleden weer. Nu kan ik al Javascript en Html en Vb.net ben ik aan het leren. Dus hierbij moet ik opgelost aanklikken want ik ben al bezig met Vb.net en dat is een Programmeertaal dus voor programma's en vroeger wist ik ook niet dat die voor websites een "Scriptingtaal" is en geen programmeertaal voor websites. En dat een "Programmeertaal voor programma's is.

.NET is een onderste laag, zoals Java dat ook heeft... Daar boven op heeft Microsoft C#, C++ en Virtual Basic geschreven.

Ik wil je aanraden, koop een gewoon C-boek(je), niet C++, en ga vandaar uit verder

Lol Java is geen scriptingtaal dat is echt een programmeertaal Javascript is een scriptingtaal. Maar de programmeertaal Java is denk ik alleen voor programma's op internet en soms ook voor sommige chats ofzo.

Microsoft heeft om die talen heen een sublieme werkomgeving gebouwd, tja maar alles kost geld

@Takua,

Ik heb je laatste bericht verwijderd.
Graag nutteloze reacties/berichten achterwege laten.

Zoek iemand omgeving deventer

Is er iemand die mij 1 avond in de week uileg wil geven over .NET Op dit moment begin ik aan de cursus MS 2956 maar wil graag wat extra uitleg en persoonlijke uitleg over .NET.

Is er iemand in de omgeving Deventer is die dit zou willen doen?

Hans
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan