ik heb hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

gtaboy

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
hoi ik heb een packard bell 1451 behuizing nou ik ik vandaag een compaq moederbord in gezet maar te stekker voor de knop aan en uit werkt niet en het hardeschijf lampje brandt niet verder heeft hij 1,4 ghz deze pc voor me zusje

Weet je zeker dat je alle kabeltjes van de behuizing goed hebt aangesloten op het moederbord? Want dat zal het probleem misschien zijn...

Tsja, dan werkt het ook niet.

Ga op internet op zoek naar een handleiding van het gebruikte moederbord, daarin kan je lezen hoe je de kabel van de powerknop, maar ook alle andere benodigde kabels, moet aansluiten.:D

Lees hier maar over de gebruikte aansluitingen van o.a. Compac voor de ATX voeding, die kan afwijken van de standaard.

Lees hier maar over de gebruikte aansluitingen van o.a. Compac voor de ATX voeding, die kan afwijken van de standaard.

Dat ook, maar ook de powerschakelaar van zijn kast is niet op het mobo aangesloten, dus werken gaat het zo nooit...
Een ook de HDD led, USB etc kabels zijn niet aangesloten...

Dat ook, maar ook de powerschakelaar van zijn kast is niet op het mobo aangesloten, dus werken gaat het zo nooit...
Een ook de HDD led, USB etc kabels zijn niet aangesloten...

Als er foutieve aansluitingen aan de ATX moederbord aansluitingen zitten, zal de schakelaar ook niet de goede 2 kortsluiten, en ook geen ledje zal gaan branden, die gaan immers ook via het moederbord.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan