ik heb internet verbinding maar kan niet op internet via browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minion1992

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
ik heb een laptop een asus Eee 1101ha pc en ik heb er wel internet op kan op msn
maar als ik op internet ga via mozilia firefox of internet exploder dan zegt die dat er een probleem is met me verbinding ik heb al gedacht van miss doet hij het met een systeem herstel ik heb hem naar een datum gedaan waar hij het zeker deed maar hij gaf nog steeds hetzelfde probleem aan

dit is een groot probleem voor mij dan ik heb die laptop nodig op school en als ik die nie kan gebruiken dan moet ik weer een nieuwe kopen deze heb ik net iets langer als een maand

help mij?:)

Tijd van laatste controle: 11/25/09 09:31:01
Controle van netwerkadapter
Detectie van netwerklocatie

info Internetverbinding thuis gebruiken
Identificatie van netwerkadapter

info Netwerkverbinding: naam=Draadloze netwerkverbinding, apparaat=Atheros AR9285 Wireless Network Adapter, mediatype=LAN, submediatype=DRAADLOOS
info Netwerkverbinding: naam=LAN-verbinding, apparaat=Atheros AR8132 PCI-E Fast Ethernet Controller, mediatype=LAN, submediatype=LAN
info Netwerkverbinding: naam=LAN-verbinding 3, apparaat=Bluetooth stuurprogramma LAN Access Server , mediatype=LAN, submediatype=LAN
warn Deze computer heeft meerdere Ethernet-adapters of adapters voor draadloze netwerken
info Gebruiker verwijzen naar ondersteuningsnummer

Controle van HTTP, HTTPS en FTP
HTTP-, HTTPS- en FTP-verbindingsmogelijkheden

warn HTTP: fout 12029 tijdens verbinding maken met www.microsoft.com: A connection with the server could not be established
info HTTPS: verbonden met www.microsoft.com.
info FTP (passief): verbonden met ftp.microsoft.com.
warn HTTP: fout 12029 tijdens verbinding maken met www.hotmail.com: A connection with the server could not be established
error Kan geen HTTP-verbinding maken.

dit is een logboek van zon netwerk controle van internet exploder

Laatst bewerkt:
ik heb het gemaakt uitendelijk ik moest schijnbaar parenty control verwijderen toen deed hij het weer bedankt >.>.>.> voor de hulp :S
:eek::eek::eek::eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan