Ik heb "last" van Ms Silverlight !

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanveelen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
3.660
Hoi,

Als ik uitzendingen wil bekijken via SBS-, Uitzending-, RTL- gemist krijg ik direct het installatie-icoon "Install Microsoft Silverlight" te zien en vind de buffering verder niet plaats.
Ik heb het echter al geïnstalleerd en daarom breekt de installatie af. Pas nadat ik via het configuratiescherm Silverlight verwijder en hierna bij het starten van een stream opnieuw installeer kan ik weer verder kijken.
Ik wil van de hele gedoe met Silverlight af, omdat dit nu al meerdere keren is voorgekomen.

Is dit soms een 'stiekum' virus van Microsoft?
 
Laatst bewerkt:
Nee ik kan met zekerheid zeggen dan MS Silverlight GEEN virus is.
MS Silverlight is gewoon een flash player net zoals Adobe Flash player, maar dan onder een andere naam en deze speelt weer andere formaten af.

Ik raad aan MS Silverlight te deinstalleren en heb gewoon via de officieele MS site te downloaden en te installeren (ik had een soortgelijk akkefietje met Adobo Flash player deze week)

Silverlight download/install HIER.

Suc6 :thumb:
 
Hoi,

Wat jij voorstelt, heb ik dus al een paar maal moeten doen, omdat de buffering anders gewoon niet startte.
Ik wil dus 'gewoon' van dat hele Silverlight af, want dat werkt kennelijk niet goed.
De melding dat ik het opnieuw moet installeren bij het openen van een stream, betekent naar mijn idee dat de geïnstalleerde versie na verloop van tijd kennelijk 'corrupt' raakt.
 
Kijk dat is dus net het probleem.

Je hebt silverlight nodig voor sommige websites en applicaties, je kunt dus NIET zonder MS Silverlight. Als je deze via de link die ik gegeven heb uninstalleerd blijft deze elke keer dat MS Silverlight nodig is om een applicatie te runnen vragen om een installatie.

Ik raad aan ander even MS Benelux te contacten met dit probleem, aan gezien ik de oplossing dan ook niet meer weet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan