Ik heb Met WHMCS 5.0 Whois(.nl) problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rjsmedia

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2011
Ik heb nu via WHMCS domein-check maar na 15 keer blokkeert SIDN het en is alles bezet.

Kun je daarmee onderhandelen met SIDN voor een regeling ?

Of is het mogelijk via TransIp te laten verlopen, zo ja hoe ?

Mvg, Sloosmedia

Bulkqueries zul je je als registrar bij SIDN moeten registreren.

Maar dat is enorm duur toch ?
Zijn er geen andere mogelijkheden ?

Duur is een relatief begrip. 1 Heb je geen navraag gedaan, dus weet je helemaal niet hoe duur. 2 Blijkbaar heb je wel een behoefte om zoveel queries uit te voeren. Als je iets echt wilt is daar in het bedrijfsleven ook budget voor.

Roger ik ben startende ondernemer ik ga geen 3.000 uitgeven terwijl ik domeinen alleen als extra service aanbied.
Ik heb behoefte aan meer dan 15 querie`s maar daar zit zelfs Sinterklaas ieder jaar aan(grapje)

Mijn vraag is dus ook of er andere mogelijkheden zijn ?

Die 15 queries wordt per dag gerekend (voor .nl domeinen geloof ik). Dat is om te voorkomen dat er misbruik wordt gemaakt van de service. Als je meer dan 15 queries per dag nodig hebt, dan heb je toch al een serieus aantal klanten.

Ik zal eens proberen na te gaan hoeveel queries ik zelf mag uitvoeren bij onze hoster.

Hoi,
Is je probleem al opgelost of heb je nog hulp nodig? Wij whitelisten regelmatig IP adressen bij het SIDN om de limieten bij personen weg te halen.

@Huibl

Kan je mij misschien helpen om op de whitelist te kunnen krijgen Ik heb nl hetzelfde probleem dat ik maar 15x kan bekijken of een domein beschikbaar is voordat het geblokkeerd wordt door het SIDN. Hoe kan jij daarvoor zorgen dan, en waar ben jij van waardoor het jou wel lukt?

Hoop dat je mij ermee kan helpen. Thnx!

Kan je jouw ip nummer even e-mailen naar support@wickedway.nl? Dan voegen wij je toe aan de whitelist aan geven we je een mailtje terug als het gelukt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan